کد خبر : 1857460 | 14 آذر 1401 ساعت 11:51 | 20.5K بازدید | 1 دیدگاه

می‌خواهیم در جام جهانی قطر تاریخ‌سازی کنیم؛

ستاره مراکش زنگ خطر را به صدا درآورد

اشرف حکیمی، مدافع تیم ملی مراکش، در گفت‌وگویی درباره حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.

ستاره مراکش زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش ورزش سه، حکیمی در اظهاراتی که توسط روزنامه اسپانیایی "مارکا" منتشر شد، گفت: بازی برای تیم ملی کشورت در جام جهانی، یک تجربه منحصر به فرد است. دیدن اینکه مردم چه احساساتی را در این مسابقات تجربه می‌کنند، بسیار عالی است؛ این مسئله چیزهای زیادی را به ما منتقل می‌کند و به ما قدرت ادامه دادن و انجام کارهای بزرگ می‌دهد.

او در پاسخ به اینکه چه چیزی برای او از جام جهانی روسیه تا قطر تغییر کرده است، گفت: همه چیز تغییر می‌کند و طبیعتا در این مورد هم تغییراتی وجود دارد. جام جهانی قطر هم متفاوت است، چرا که با 4 سال تجربه بیشتر، برگزار شد. من با ذهنیت متفاوتی به این مسابقات آمده‌ام.

1775537

حکیمی در خصوص پیشرفت تیم ملی مراکش بیان کرد: ما نسلی جوان و حریص داریم که می‌خواهد چیزهای زیادی را تغییر بدهد و تاریخ‌سازی کند و در حال حاضر هم در حال دستیابی به این هدف هستیم. می‌خواهیم ذهنیت همه مردم را نسبت به جهان عرب تغییر بدهیم. ما می‌گوییم چرا تیم های عربی نمی‌توانند در رقابت با تیم‌های اروپایی به دستاوردهای بزرگ برسند؟ ما این کار را انجام می‌دهیم؛ به خصوص در جام جهانی.

ستاره تیم ملی مراکش در پایان گفت: تیم‌های آفریقایی کمی دست کم گرفته می‌شوند. بازیکنان بزرگی در آفریقا وجود دارند که سزاوار احترام بیشتری هستند و باید از کار و تلاش‌هایی که برای رسیدن به هدف خود انجام می‌دهند، قدردانی شوند. من بسیار خوشحالم که تیم های آفریقایی در حال انجام کارهای بزرگ هستند.

تیم ملی مراکش فردا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، در استادیوم اجوکیشن سیتی به مصاف اسپانیا می‌رود.

دیدگاه‌ها