کد خبر : 1856879 | 11 آذر 1401 ساعت 12:53 | 37.2K بازدید | 1 دیدگاه

شرط بازگشت نیمار: صعود برزیل به فینال!

پدر نیمار، ستاره برزیلی، معتقد است که اگر این تیم به فینال جام جهانی 2022 صعود کند، او فرصت درخشش در زمین را خواهد داشت.

شرط بازگشت نیمار: صعود برزیل به فینال!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بار دیگر با طلسم مصدومیت در مسابقات مهم روبرو شده و قادر به همراهی تیم ملی برزیل در مرحله گروهی جام جهانی نیست. 
او در بازی اول برابر صربستان که با پیروزی شاگردان تیته همراه بود دچار مصدومیت شد و در حالی که اشک می‌ریخت از زمین بازی بیرون رفت تا مشخص شود که مصدومیتش جدی است. 
تصاویر منتشر شده از مچ پای متورم او نشان می‌داد که شرایط برای بازگشت او به میادین چندان آسان نیست و پس از آن گفته شد که او در دو بازی باقی مانده تا پایان مرحله گروهی قادر به همراهی تیمش نیست. 
هنوز زمان مشخصی برای بازگشت او به میادین اعلام نشده و بسیاری نگران هستند که این ستاره پاری سن ژرمن نتواند تیم ملی کشورش را تا پایان جام جهانی همراهی کند اما پدر او نظر دیگری دارد. 

1769311

نیمار سانتوس سینیور در گفتگو با تاک اسپورت در این باره اظهار داشت:« مهم‌ترین نکته این است که او بتواند به زمین برگرد و در بهترین شرایطش باشد. او پیش از این هم مصدوم شده و بار دیگر در بهترین شرایطش به زمین برگشته است. او تمام تلاشش را خواهد کرد.»
او درباره شرایط نیمار گفت:« همه می‌دانند که نیمار بازیکن بسیار مهمی است و تاثیر بسیاری در زمین و روی هم‌تیمی‌هایش دارد. وقتی نیمار در زمین است، شرایط کاملا متفاوت است چون او شماره یک است. ما از اهمیت نیمار خبر داریم و من معتقد هستم که او می‌تواند در صورت صعود برزیل به دیدار فینال در این بازی حاضر باشد و تمام تلاشش را برای قهرمانی و کمک به تیم خواهد کرد.»
 

دیدگاه‌ها