کد خبر : 1856408 | 08 آذر 1401 ساعت 23:26 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

درخشش دست و مصدومیت پای محمدی؛

میلاد محمدی را با برانکارد بردند

میلاد محمدی به دلیل کشیدگی از ناحیه کشاله ران نتوانست به کار ادامه بدهد و جای خود را به علی کریمی داد.

میلاد محمدی را با برانکارد بردند

به گزارش "ورزش سه"، در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دیدار برابر آمریکا میلاد محمدی برای برای گرفتن توپی که از خط طولی در حال رد شدن بود اقدام کرد که این تلاش او سبب کشیدگی عضله ران پای چپ این مدافع شد و پس از اینکه پزشکان تیم ایران چند دقیقه‌‌ای برای بازگرداندن او به زمین تلاش کردند درنهایت دستور تعویض مدافع چپ تیم ملی صادر شد.
در این لحظه در شرایطی که وحید امیری برای گرم کردن بلند شده بود، این علی کریمی بود که خیلی سریع و بدون اینکه فرصت گرم کردن داشته باشد وارد زمین شد تا با این تعویض آرایش تیم ملی فوتبال ایران هم تحت تاثیر قرار بگیرد.
با ورود علی کریمی به زمین مسابقه احسان حاج صفی به پست دفاع چپ رفت تا جای میلاد محمدی را پر کند که شب سختی را در مقابل مهاجمان آمریکا تجربه کرد و علی کریمی هم به میانه میدان آمد تا در کنار احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی سه بازیکن کلیدی تیم ملی برای کنترل میانه زمین باشند.
گفتنی است این تعویض در حالی انجام شد که کارلوس کی‌روش در دو بازی اول مقابل انگلیس و سپس ولز هم سه مرتبه مجبور به انجام تعویض اجباری شده بود.

1772318
میلاد محمدی در مصاف با سرجینیو دست مدافع راست تیم فوتبال آمریکا دقایق بسیار سختی را تجربه کرد و گل شاگردان برهالتر هم با پاسی دقیق به پشت مدافع چپ ایران پایه‌ریزی شد.

دیدگاه‌ها