کد خبر : 1854308 | 28 آبان 1401 ساعت 18:05 | 84.6K بازدید | 4 دیدگاه

مالوما به سیم آخر زد

به قطر آمده‌ام تا آهنگ بخوانم: سوال سیاسی نپرس

مالوما، خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022، از سوالات سیاسی مجری در پخش زنده عصبانی شد و برنامه را ترک کرد.

به قطر آمده‌ام تا آهنگ بخوانم: سوال سیاسی نپرس

به گزارش "ورزش سه"، مالوما، خواننده مشهور کلمبیایی، یکی از کسانی است که در افتتاحیه جام جهانی قطر اجرا خواهد داشت. او قرار است با دو خواننده آمریکایی و لبنانی آهنگی را اجرا کند. انتقادات از او زیاد است و بسیاری معتقدند او نیز باید مثل هموطنش شکیرا از حضور در افتتاحیه جام جهانی خودداری می کرد. اعتراضات به قطر به خاطر نقض حقوق بشر زیاد است و بسیاری از هنرمندان نیز حضور در افتتاحیه جام را رد کرده اند اما مالوما که در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود گفت که از تصمیمش پشیمان نیست. 

1765564

او در پاسخ به مجری که از او پرسیده بود چرا بر خلاف دیگر هنرمندان، دعوت کشوری که حقوق انسانی را نادیده می گیرد و هزاران کارگر در راه آماده سازی ورزشگاه های جام جهانی جان خود را از دست داده اند، قبول کرده است، عصبی شد و در دفاع از خود گفت:«من قرار نیست این مشکلات را حل کنم. من برای لذت بردن از زندگی و شرکت در جشن بزرگ فوتبال به قطر آمده ام. واقعا دوست ندارم خودم را با مسائلی که مطرح کردید درگیر کنم. در قطر قرار است از زندگی و موسیقی لذت ببرم و فوتبال تماشا کنم. سیاست به من ارتباطی ندارد.»

مجری در ادامه پرسید:« برخی می گویند حضور شما در اینجا کمک می کند تا توجه از وضعیت حقوق بشر در قطر منحرف شود.»

مالوما پاسخ داد:«واقعا باید جواب این سوال را بدهم؟»

1765566

مجری:«این سوال را پرسیدم چون خیلی ها از من خواسته بودند تا از تو بپرسم.» مالوما:«خیلی ساده است، سوال نکن.»

مالوما سپس میکروفون را روی میز گذاشت، بلند شد تا برنامه را ترک کند. مجری از مالوما پرسید:«مشکل کجاست؟» مالوما:«بی ادبی می کنی!» مجری:« من بی ادب هستم؟ مالوما:«بله!»

مجری:«چرا من بی ادب هستم مالوما؟ این چیزی است که مردم فکر می کنند و مردم می گویند.» مالوما اما برنامه را بدون دادن پاسخی بیشتر ترک کرد.

دیدگاه‌ها