کد خبر : 1853620 | 24 آبان 1401 ساعت 11:15 | 27.9K بازدید | 10 دیدگاه

رودریگو:

اگر برای رئال بازی کردم پس برای برزیل هم می‌توانم

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید انتظار دعوت به جام جهانی 2022 قطر را داشته است.

اگر برای رئال بازی کردم پس برای برزیل هم می‌توانم

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو، یکی از بازیکنانی است که توانسته است با درخشش در فوتبال اروپا توجه تیته را جلب کند و در فهرست این تیم برای حضور در جام جهانی 2022 قطر قرار بگیرد. 
بسیاری معتقدند که این تیم مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت‌هاست و با حضور بازیکنانی چون رودریگو، نیمار، وینیسیوس جونیور و دیگر بازیکنان درخشانی که در اختیار دارد می‌تواند بار دیگر پس از 20 سال با جام قهرمانی به خانه برگردد. 
رودریگو، در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا از دعوت شدن به تیم ملی برزیل برای جام جهانی متعجب شد اظهار داشت:« اگر من بالاخره توانستم برای بزرگترین باشگاه دنیا که رئال مادرید است به میدان بروم، البته که توانایی بازی برای تیم ملی برزیل را هم دارم.»

1753879

او با ابراز امیدواری نسبت به شرایط تیم برزیل ابراز کرد:« من امیدوار هستم که بسیاری از طرفداران رئال مادرید نیز در جام جهانی و به خاطر من، وینیسیوس و ادر میلیتائو طرفدار برزیل باشند. ما از محبتی که آنها هر روز در مادرید به ما ابراز می‌کنند بسیار خوشحال هستیم.»
این بازیکن برزیلی همچنین در پاسخ به سوالی درباره عدم دعوت ناچو به تیم ملی اسپانیا اضافه کرد:«من نمی‌توانم زیاد در این باره حرف بزنم چون کشور من نیست اما این که او به تیم ملی دعوت نشد از نظر من عجیب است. هرچند، من حق ندارم حرف زیادی در این باره به زبان بیاورم.»
رودریگو در پاسخ به سوالی درباره برخوردش با آنتونیو رودیگر نیز به شوخی گفت:« برخورد با رودیگر مثل این است که به یک هواپیما برخورد کنید. واقعا دیوانه‌کننده است.»
 

دیدگاه‌ها