کد خبر : 1853277 | 22 آبان 1401 ساعت 10:48 | 14.7K بازدید | 4 دیدگاه

نیمار: شاید مربی بعدی برزیل از من خوشش نیاید

نیمار، ستاره برزیلی، می‌گوید مطمئن نیست که در جام جهانی 2026 هم در ترکیب این تیم حضور داشته باشد.

نیمار: شاید مربی بعدی برزیل از من خوشش نیاید

به گزارش "ورزش سه"، حضور نیمار در فهرست تیم ملی برزیل برای شرکت در جام جهانی 2022 قطر برای هیچکس جای تعجب نداشت. 
این بازیکن از ابتدای فص 23-2022 یکی از ستاره‌های بی‌چون‌وچرای ترکیب پاری سن ژرمن بوده است و نمایش خیره‌کننده او در پارک دو پرنس تحسین بسیاری را به دنبال داشته است. 
بسیاری از کارشناسان معتقدند که درخشش این بازیکن در کنار دیگر ستاره‌های برزیلی مانند وینیسیوس جونیور می‌تواند شرایط را برای قهرمانی دوباره این تیم در جام جهانی پس از 20 سال فراهم کند. 
با این حال، نیمار معتقد است باید طوری در این مسابقات بازی کند که انگار آخرین جام جهانی دوران حرفه‌ای اوست، این در حالی است که این بازیکن هنوز فرصت این را دارد که حداقل در یک جام جهانی دیگر نیز به میدان برود. 

1761359

این ستاره برزیلی در گفتگو با Globo در این باره اظهار داشت:«من طوری در قطر بازی خواهم کرد که انگار این آخرین جام جهانی من است. همیشه با پدرم صحبت می‌کنم. ما همیشه با هم حرف می‌زنیم خصوصا در این باره که باید در هر دیدار طوری بازی کرد که انگار این آخرین بازی است و شما نمی‌دانید فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد.»
او در پاسخ به این سوال که آیا در جام جهانی 2026 هم حاضر خواهد بود یا خیر گفت:« تضمینی نیست که در یک جام جهانی دیگر هم بازی کنم. صادقانه نمی‌دانم. من طوری بازی خواهم کرد انگار این آخرین جام جهانی من است. شاید در یک جام جهانی دیگر هم بازی کنم، شاید هم نه. بستگی دارد. قرار است سرمربی عوض شود و من نمی‌دانم که آیا مربی بعدی من را دوست خواهد داشت یا خیر.»
 

دیدگاه‌ها