کد خبر : 1852595 | 17 آبان 1401 ساعت 23:45 | 29K بازدید | 7 دیدگاه

اوج نگرانی در سنگال: سادیو مانه مصدوم شد (عکس)

سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، در آستانه جام جهانی در بازی امشب بایرن مونیخ مقابل وردربرمن مصدوم شد تا هوادارانش را نگران غیبت او در جام جهانی کند.

اوج نگرانی در سنگال: سادیو مانه مصدوم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در آلیانز آرنای شهر مونیخ تنها بیست دقیقه از شروع دیدار بایرن مونیخ مقابل وردربرمن در هفته چهاردهم بوندس‌لیگا می‌گذشت سادیو مانه مصدوم شد و به اجبار زمین مسابقه را ترک کرد.

1760919

این اتفاق در زمانی برای مانه افتاد که او سیزده روز دیگر باید به عنوان رهبر اصلی تیم ملی کشورش، سنگال، در جام جهانی قطر به میدان برود.

در دقیقه 19 بازی سادیو مانه از ناحیه پای راست احساس ناراحتی کرده و روی زمین نشست. درحالیکه نشانه‌های درد در صورت ستاره سنگالی دیده می‌شد داور بازی را متوقف کرد و تیم پزشکی بایرن وارد زمین شد تا به سادیو رسیدگی کند.

1760920

مانه اما نمی‌توانست به بازی ادامه بدهد. در میانه نگرانی هواداران ستاره سنگالی بابت مصدومیت او تنها خبر خوب می‌تواند این باشد که این ستاره 30ساله بدون استفاده از برانکارد و با پای خودش زمین را ترک کرد و سپس وارد تونل ورزشگاه شد تا به رختکن برود.

1760921

بعد از بیرون رفتن مانه به دستور یولیان ناگلزمان، لروی سانه به جای او وارد میدان شد. حالا همه نگاه‌ها به پایان بازی و اولین گزارش کادر فنی و باشگاه بایرن مونیخ درباره میزان مصدومیت این ستاره سنگالی است.

دیدگاه‌ها