کد خبر : 1852138 | 15 آبان 1401 ساعت 14:25 | 19.3K بازدید | 4 دیدگاه

جوردی کرویف:

پیکه یک نابغه است و همه را غافلگیر کرد

جوردی کرویف، مدیر ورزشی بارسلونا، می گوید که اصلا انتظار خداحافظی جرارد پیکه را نداشت و کاملا غافلگیر شد.

پیکه یک نابغه است و همه را غافلگیر کرد

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه پنجشنبه با انتشار یک ویدیو خبر از خداحافظی خود از فوتبال داد. او شب گذشته برابر آلمریا و با حضور 92 هزار هوادار، آخرین بازی خود برای بارسا در نوکمپ را انجام داد. مراسم باشکوهی هم برای او برگزار شد و پیکه دقایقی نیز برای هواداران صحبت کرد.

1745739

جوردی کرویف در مورد خداحافظی پیکه گفت:«بازی برابر آلمریا کاملا تحت تاثیر خداحافظی جرارد پیکه قرار گرفت. او عملا به همه آرزوهایش در فوتبال رسیده و با بارسا فاتح تمام عناوین شد. او یک فوتبالیست فوق العاده خوب و یک انسان باشخصیت است. بعد از این همه سال او از بارسا خواهد رفت و صادقانه بگویم که انتظار خداحافظی او را نداشتم. فکر نمی کردم او در این مقطع تصمیم به بازنشستگی بگیرد و همه را غافلگیر کرد.»

1760027

کرویف ادامه داد:«این هم از نبوغ ذاتی جرارد است. او می دانست این قانون فوتبال و زندگی است و تصمیم گرفت فضا را در اختیار جوانان بگذارد. جرارد در درون و بیرون زمین بسیار باهوش است و می دانست چه زمانی باید کنار برود. تکرار دوران فوتبال او برای هر فوتبالیستی یک رویاست. همه او را تحسین می کنیم و برایش بهترین ها را آرزو می کنم. می دانم که از فوتبال جدا نخواهد شد.»

دیدگاه‌ها