کد خبر : 1851575 | 11 آبان 1401 ساعت 21:40 | 57.3K بازدید | 27 دیدگاه

بند آرژانتین: اهرم فشار مسی بر پاری سن ژرمن

یک شبکه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی قصد دارد با استفاده از بند ویژه‌ای که در قراردادش با پی‌اس‌جی وجود دارد پیش از آخرین بازی این تیم در لیگ یک، راهی آرژانتین شود.

بند آرژانتین: اهرم فشار مسی بر پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی قطر برای لیونل مسی آنقدر مهم است که به نظر می‌رسد او قصد دارد از همه قدرت خود برای حضور هر چه آماده‌تر در این تورنمنت استفاده کند.

شبکه تلویزیونی آرژانتینی TyC Sports امروز اعلام کرد مسی نمی‌خواهد در آخرین بازی پی‌اس‌جی در لیگ یک، پیش از وقفه در لیگها برای برگزاری جام جهانی شرکت کند. این بازی روز سیزدهم نوامبر در مقابل اوسر انجام می‌شود ولی مسی به مدیران باشگاهش اطلاع داده که قصد دارد پیش از این تاریخ به کمپ تمرینی آلبی‌سلسته ملحق شود.

1759142

اما درخواست مسی از پاری سن ژرمن تنها به درخواستی معمولی خلاصه نمی‌شود. او اهرمی در اختیار دارد که ممکن است پاریسی‌ها را مجبور به موافقت با خواسته او کند. زمانی که مسی تابستان سال گذشته از بارسلونا به پی‌اس‌جی پیوست، به ادعای این شبکه آرژانتینی، در قرارداد او بندی وجود دارد که بر اساس آن تعهدات مسی در قبال تیم ملی کشورش بر تعهدات نسبت به باشگاه اولویت خواهد داشت.

شبکه TyC Sports در عین حال می‌گوید مسی با کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، رابطه‌ای دوستانه برقرار کرده و این رابطه می‌تواند به او برای رسیدن به خواسته‌اش کمک کند. از سوی دیگر مسی حاضر نیست با فشار آوردن بیش از حد به رابطه دوستانه‌اش با گالتیه صدمه بزند اما از سوی دیگر جام جهانی قطر برای او مهم‌ترین موضوع این روزها است.

1758842

دیدگاه‌ها