کد خبر : 1851544 | 11 آبان 1401 ساعت 18:54 | 40.6K بازدید | 13 دیدگاه

حسینی و بالابردن اولین جام قهرمانی

کاپیتانی متفاوت سیدحسین در سوپرجام(عکس)

سیدحسین حسینی برای اولین بار جام قهرمانی را در استقلال بالای سر برد.

کاپیتانی متفاوت سیدحسین در سوپرجام(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دروازه بان باتجربه و ملی‌پوش استقلال در دهمین سال حضور در استقلال بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بر دست می‌بندد. کاپیتانی سیدحسین از ابتدای فصل اتفاق ویژه‌ای برای طرفداران استقلال بود اما مساله ویژه برای این دروازه‌بان بالا بردن اولین جام قهرمانی در مقام کاپیتان بود.

سیدحسین حسینی که در دو قهرمانی لیگ برتر در سال‌های 92 و 1401 عضو استقلال بود و در این سالها طعم دو جام قهرمانی حذفی را نیز چشیده بود، امروز در سوپرجام فوتبال یک افتخار ویژه را کسب کرد.

در شبی که استقلال اولین سوپرجام تاریخ خود را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرد، سیدحسین حسینی نیز برای اولین بار در مقام کاپیتان جام را بالای سر برد که اتفاق مهم و ویژه برای او محسوب می‌شود. البته که هدف اصلی حسینی و استقلالی‌ها بدون تردید تکرار قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود.

حسینی حالا با کسب جام قهرمانی با خیالی آسوده راهی اردوی تیم ملی می‌شود و تلاش خواهد کرد یکی از 3 دروازه بان ایران در جام جهانی قطر باشد. او از فردا در اردوی تیم ملی رقابت خود را با محمدرضا اخباری، علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند از سر می‌گیرد و امید زیادی دارد تا حتی بعد از اضافه شدن امیر عابدزاده به اردو نیز در لیست نهایی ایران برای تورنمنت بزرگ فوتبال ملی جهان قرار بگیرد.

1759120

دیدگاه‌ها