کد خبر : 1851176 | 09 آبان 1401 ساعت 20:12 | 13.3K بازدید | 13 دیدگاه

گلرهای تیم ملی و تمریناتی که آنلاک می‌شود!

الکساندر لوپز مربی گلرهای تیم ملی برنامه‌های ویژه‌ای برای آماده‌سازی سنگربانان تیم ملی در نظر می‌گیرد.

گلرهای تیم ملی و تمریناتی که آنلاک می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها تمرین تیم ملی در شرایطی دنبال می‌شود که از 5 گلر مد نظر کارلوس کی‌روش و الکساندر لوپز سه گلر در اردوی تیم ملی هستند و زیر نظر کادر فنی تیم ملی آماده حضور در رقابت‎‌های جام جهانی می‌شوند.
البته علاوه بر رقابت سختی که در سایر پست‌های تیم ملی میان بازیکنان برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم در جام جهانی قطر وجود دارد در بخش دروازه نیز این رقابت به واسطه حضور 5 دروازه‌بان مدعی همینقدر فشرده و سخت ادامه دارد. 

1758559

در حال حاضر علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و محمدرضا اخباری سه دروازه‌بان حاضر در اردو هستند که پس از اتمام رقابت‌های باشگاهی زیر نظر کادر فنی تیم ملی به کارشان ادامه می‌دهند، اما این سه دروازه‌بان دو رقیب سرسخت دیگر هم دارند. حسین حسینی گلر استقلال از شنبه هفته آینده و پس از برگزاری سوپرجام به سایر ملی‌پوشان اضافه خواهد شد و امیر عابدزاده هم یکی دیگر از بازیکنان مد نظر کارلوس کی‌روش به شمار می‌رود که شانس زیادی برای حضور در قطر دارد.
یکی از نقاط قوت تیم ملی در سال‌های اخیر حضور دروازه‌بان‌های آماده بوده که کار سرمربی تیم ملی را برای انتخاب سنگربان اصلی سخت و در عین حال راحت کرده است؛ با این حال به همین نسبت رقابت میان این دروازه‌بان‌ها برای رسیدن به قطر نفس‌گیر است و باید دید در نهایت کدام سه دروازه‌بان از میان این 5 مدعی شانس رسیدن به قطر و درنهایت کدامشان شانس حضور ثابت را پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها