کد خبر : 1850992 | 08 آبان 1401 ساعت 22:44 | 10.2K بازدید | 10 دیدگاه

کورتوا: مهم این است که هنوز صدرنشین هستیم

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، بعد از تساوی 1-1 مقابل خیرونا گفت رئال در این بازی مشکلاتی داشته ولی مهم این است که همچنان صدرنشین لالیگا است.

کورتوا: مهم این است که هنوز صدرنشین هستیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رئال مادرید و خیرونا در هفته دوازدهم لالیگا که به جنجال‌های داوری همراه بود در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. رئال با این تساوی 32 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای 31 امتیازی در صدر جدول ایستاد.

تیبو کورتوا، سنگربان بلژیکی رئال، با اشاره به اینکه تیمش روز سه‌شنبه در چمپیونزلیگ مقابل لایپزیش شکست خورده و حالا در یک دیدار خانگی مقابل خیرونا متوقف شده گفت مشکلات رئال را قبول دارد ولی مهم این است که آنها همچنان صدر جدول را در اختیار دارند.

1758198

تیبو کورتوا در مصاحبه پایان بازی با خبرنگاران گفت:

مهم این است که صدرنشین هستیم
ما این هفته آنطور که باید نتوانستیم خوب کار کنیم و در هر دو مسابقه با لایپزیش و خیرونا ریتم لازم را نداشتیم. اینکه می‌گویند ما به فکر جام جهانی هستیم را قبول ندارم. امروز مشکلاتی داشتیم ولی همچنان صدرنشین هستیم و با اختلاف یک امتیاز در بالای جدول ایستاده‌ایم. حالا باید به این فکر کنیم که تا پیش از جام جهانی دو بازی باقی‌مانده را حتما با پیروزی تمام کنیم.

اعلام پنالتی به سود خیرونا با خطای هند مارکو آسنسیو
درباره پنالتی خیرونا ویدیوی صحنه را ندیده‌ام و نمی‌توانم نظر بدهم ولی می‌گویند توپ برگشتی بوده. آسنسیو می‌گوید توپ به سینه‌اش برخورد کرده و بعد به دستش خورده. از صحبت‌هایی که با داور داشتیم یادم است که می‌گفت اگر توپ اول به نقطه‌ای دیگر از بدن برخورد کند و بعد به دست اصابت داشته باشد هند نیست. این اتفاق نادری است و واقعا نمی‌دانیم حکم درست چیست و اینطور صحنه‌ها باید هند اعلام بشود یا نه.

دیدگاه‌ها