کد خبر : 1850376 | 05 آبان 1401 ساعت 18:52 | 34.3K بازدید | 7 دیدگاه

درویش: ودشان دعوت‌نامه دادند، چرا ویزا ندهند؟

حق ملت ایران از پرونده رادوشوویچ را برمی‌گردانیم!

مدیرعامل پرسپولیس با تشکر از اسپانسر تیم، دریافتی تمامی اعضای تیم را حداقل سی درصد عنوان کرد.

حق ملت ایران از پرونده رادوشوویچ را برمی‌گردانیم!

به گزارش "ورزش سه" مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن تسلیت بابت از دست دادن هموطنان در حادثه روز گذشته شیراز در ابتدای صحبت‌هایش، به تشریح آخرین جزئیات از پرونده رادوشوویچ و سفر پیش روی مسئولان این باشگاه برای شرکت در دادگاه پرداخت که در ادامه آن را می‌خوانید؛

مدیرعامل قرمزهای پایتخت در خصوص پرونده سنگین رادو گفت: ظرف دو هفته آینده دادگاه رسیدگی به پرونده رادوشوویچ خواهد بود. احتمالا من و آقای حسینی مسئول روابط بین‌الملل باشگاه حاضر خواهیم شد تا اسناد و مدارک دال بر پرداختی ما به ایشان که منکر دریافتش شده را ارائه کنیم. ضمن اینکه قانون می‌گوید اگر در مقطع مورد نظر قرارداد، بازیکن با باشگاه دیگری قرارداد امضا کند از مبلغ اصلی قرارداد کم خواهد شد. خلاصه در پی این هستیم این حقوق از دست رفته هواداران پرسپولیس را به خزانه برگردانیم. لازم باشد از وکیل خارجی هم استفاده می‌کنیم. بحث صادر نشدن ویزا هم نیست. وقتی خودشان دعوت می کنند که برای رسیدگی در پرونده بیایید، امری غیرقابل تصور است که ویزا صادر نشود.

درویش در مورد اردوی خارجی پرسپولیس گفت: چند جا مدنظر هست که هرکدام را آقای گل‌محمدی تایید کنند کارهای سفرش را نهایی می‌کنیم.

1718186

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص زمین تهرانسر و انتقاد کادرفنی از آن گفت: تمرین هم کردند و مشکلی نبود. زمین نو است. زمینی که نو است، باید مدتی روی آن تمرین شود تا به ایده‌آل کادرفنی نزدیک شود. از این زمین استفاده نشده بود و چمنش تازه است و باید روی آن تمرین شود.

انتقادات درویش از یک بازیکن که در فصل نقل و انتقالات مدام روی عدد توافق می‌گذاشته، سوژه بعدی بود:  اگر می‌خواستم اسمی بیاورم که در مصاحبه قبلی می‌گفتم. صحبت سر این است که مبلغ باید در چارچوب توان باشگاه و حد بازیکن باشد. شاید یک باشگاه دیگری برای بازیکن مبلغ هنگفتی هم بدهد ولی ما طبق استانداردهایی که داریم خرید می‌کنیم برای مثال ما گفتیم تا پنج میلیارد می‌توانیم قرارداد ببندیم گفتند که باشگاه دیگر تا پانزده میلیارد پیشنهاد داده. گفتیم خب به آن باشگاه می‌رسد!

درویش میزان پرداختی به بازیکنان را در حالی حداقل سی درصد عنوان کرد که در پاسخ به سوالی پیرامون مسدودی حساب باشگاه گفت: تمام حساب‌های ما مسدود است. چک های محمد انصاری هم دوتای آن پاس شده و سومی هم وقتی موعدش شود، پاس می‌شود.

او در مورد اسپانسری ایرانسل هم گفت: جا دارد اینجا از ایرانسل تشکر کنم. با اینکه دیشب خارج از وقت اداری بود، دیشب تا ساعت هشت زحمت کشیدند تا ما به قول خودمان به بازیکنان عمل کرده باشیم.

درویش از پاسخ به سوال در خصوص لیست خرید مربی امتناع کرد و این موضوع را در حوزه اختیارات سرمربی دانست.

دیدگاه‌ها