کد خبر : 1850027 | 03 آبان 1401 ساعت 17:45 | 4.5K بازدید | 4 دیدگاه

مس شهر بابک ۲ - چوکا تالش ۱

لیگ یک/ این مدافع خودش را نمی‌بخشد

مس شهر بابک در خانه، چوکا را از پیش رو برداشت و سه امتیاز ارزشمند کسب کرد.

لیگ یک/ این مدافع خودش را نمی‌بخشد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دهم لیگ آزادگان مس شهر بابک میزبان چوکا تالش بود. بازی با فشار تیم میزبان شروع شد و نارنجی‌پوشان خیلی زود به گل دست یافتند.

در دقیقه ۱۶ طی یک حمله سریع محمد کاظمی صاحب توپ شد و با به هم ریختن مدافعان چوکا از مرکز محوطه توپ را شوت کرد و به تور حریف چسباند.

در حالی که مس نبض بازی را به خوبی در اختیار داشت اما یک سوپر گل از چوکایی‌ها همه چیز را مساوی کرد. میعاد یزدانی پاس در عرض هم‌تیمی‌اش را گرفت و در شرایطی که کسی انتظار نداشت شوتی محکم از پشت محوطه جریمه زد که پس از برخورد به تیرک افقی وارد دروازه مس شد. نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما سماجت شهر بابکی‌ها بیشتر بود و از اشتباه خط دفاع حریف نهایت استفاده را بردند. در دقیقه ۵۳ شوت مسی‌ها توسط گلر چوکا دفع شد و جلوی پای مدافع خودی افتاد اما عشایری با یک پاس در عرض اشتباه علیرضا ارجمندیان را در محوطه شش قدم صاحب توپ کرد تا این بازیکن روی اشتباه مسلم حریف گل بزند.

در ادامه بازی تلاش‌های چوکا برای به تساوی کشیدن مجدد بازی ثمری نداشت و این مسابقه با نتیجه دو بر یک پایان یافت. مس با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و چوکا نیز با همان ۶ امتیاز همچنان در منطقه سقوط قرار دارد.

دیدگاه‌ها