کد خبر : 1849553 | 30 مهر 1401 ساعت 22:44 | 29.4K بازدید | 12 دیدگاه

گراهام پاتر: ضربه سر کاسیمرو استثنایی بود

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی 1-1 تیمش در بازی خانگی مقابل منچستریونایتد در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

گراهام پاتر: ضربه سر کاسیمرو استثنایی بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در خانه‌اش، استمفوردبریج، میزبان منچستریونایتد بود اما نتوانست از امتیاز حضور در خانه استفاده کند و در نهایت با تساوی 1-1 به کار خود پایان داد تا از این بازی تنها یک امتیاز به دست بیاورد.

چلسی که دیدار قبلی‌اش را هم با تساوی بدون گل برنتفورد به پایان برده بود در این بازی هم با اینکه با گل جورجینیو از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما در دقیقه 90+4 دروازه‌اش را باز شده دید تا کاسمیرو اجازه ندهد شاگردان گراهام پاتر سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کنند. پاتر در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

1755704

نتیجه مساوی مقابل منچستریونایتد
نمی‌توانم اینجا بایستم و بگویم شایسته برد بودیم. هر دو تیم برای پیروزی شانس داشتند و یک امتیاز به نظر منصفانه است.
وقتی گل زدیم چون قبلش خیلی سخت تلاش کرده بودیم تا به این گل دست پیدا کنیم کنترل بازی و حفظ این برتری یک گله سخت بود. باید این یک امتیاز را بپذیریم و خودمان را برای بازی روز سه‌شنبه آماده کنیم.

از دست دادن برتری در وقتهای اضافه
ضربه سر کاسمیرو استثنایی بود و کپا بدشانسی آورد. البته که از این بابت ناراحت هستیم چرا که دو امتیاز از دست دادیم. ولی باید راجع به نکات مثبت فکر کنیم. تیم نیاز به بهتر شدن و پیشرفت دارد.

تعویض زودهنگام 
حس ما این بود که حریف در آن نقطه نسبت به ما برتری دارد و بازیکنی لازم داشتیم که فشار بیشتری به بازیکنان حریف وارد کند و مانع از شروع حملات از آن نقطه بشود. این احساس من بود. تصمیم راحتی نبود ولی بچه‌ها خیلی خوب واکنش نشان دادند.

چرا ماتئو کواچیچ از ابتدا به میدان نمی‌رود
ماتئو از ابتدای فصل با مشکل زانو مواجه بوده و اگر به برنامه نگاه کنید متوجه خواهید شد که برای او غیرممکن است که در همه بازی‌ها حضور داشته باشد. ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که ماتئو در هر بازی دقایق کمتری در زمین باشد. 

دیدگاه‌ها