کد خبر : 1848388 | 23 مهر 1401 ساعت 20:15 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

حسینی در بازی، کریمی منتظر بازگشت

مدافع ایرانی کایسری اسپور در ترکیب این تیم مقابل گالاتاسرای قرار گرفته است.

حسینی در بازی، کریمی منتظر بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی را جزو لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه کادیر هاس، یکی از مسابقات هفته دهم سوپر لیگ ترکیه را مقابل گالاتاسرای برگزار می‌کند.

سید مجید حسینی پس از اینکه در دو دیدار اخیرشان مقابل ترابزون اسپور و عمرانیه اسپور حضور ثابت در ترکیب کایسری اسپور داشته، در مسابقه امشب برابر گالاتاسرای هم یکی از ۱۱ بازیکن ثابت تیمش است و در قلب خط دفاعی بازی می‌کند.

مدافع ایرانی کایسری اسپور در هفت مسابقه این فصل سوپر لیگ ترکیه حضور ثابت در ترکیب تیمش داشته و دو بازی را به علت آسیب دیدگی از دست داده است.

1753517

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در این فصل دو بار فرصت بازی به دست آورده و در سایر مسابقات به‌خاطر محرومیت(در یک مسابقه)  و آسیب دیدگی حضور نداشته، پس از پنج هفته دوباره به فهرست نفرات تیمش برای دیدار با گالاتاسرای بازگشته و روی نیمکت است.

تیم کایسری اسپور با چهار برد، یک مساوی و چهار شکست در این فصل ۱۳ امتیازی و تیم هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه است و برای حفظ این رتبه مقابل گالاتاسرای و کم کردن فاصله خود با این تیم تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها