کد خبر : 1847918 | 21 مهر 1401 ساعت 10:03 | 63.5K بازدید | 45 دیدگاه

گاف پیکه؛ نوکمپ را یک خودی در سکوت فرو برد!

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، یکی از بدترین شب‌های خود در لباس این تیم را سپری کرد.

گاف پیکه؛ نوکمپ را یک خودی در سکوت فرو برد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بارسلونا خود را آماده زدن گل دوم برابر اینتر می کرد، اشتباه عجیب جرارد پیکه شرایط بازی را به یکباره عوض کرد. در صحنه گل اول و تساوی بخش اینتر که روحیه بارسلونا را به شدت بهم ریخت، جرارد پیکه مقصر شماره یک بود. او ابتدا با جایگیری عجیب و آماتور خود، خط آفساید بارسلونا را شکسته و اینقدر با دیگر بازیکنان ناهمانگ ظاهر شد که انگار اولین بازی خود را در لباس این تیم انجام می دهد.

1752749

اشتباهات جرارد پیکه در این صحنه تمامی نداشت و او در ادامه تصور کرد توپ به مارک تراشتگن می رسد و با علامت دست نشان می‌داد که توپ را رها می کند. اما این مدافع باتجربه حواسش نبود که نیکولو بارلا، ستاره ایتالیایی اینتر، پشت سر او جایگیری کرده و در نهایت این بازیکن با تیزهوشی گل تساوی را به ثمر رساند.

بعید است در صورت رسیدن مدافعانی چون رونالد آرائوخو و ژول کُنده به دو بازی بعدی بارسلونا در لیگ قهرمانان، ژاوی دیگر تمایلی به استفاده از جرارد پیکه داشته باشد. همچنین این احتمالا آخرین فصل حضور این بازیکن در لباس کاتالان هاست و بدین ترتیب به نظر شب تلخ برابر اینتر، پرونده سال های درخشان جرارد پیکه در لیگ قهرمانان را برای همیشه بست. پرونده ای که شروعی فوق‌العاده و افتخارات فراوان را برای او و بارسلونا به همراه داشت و البته جرارد پیکه در سال های اخیر چیزی جز ناکامی را تجربه نکرد.

1752772
1752771

دیدگاه‌ها