کد خبر : 1847911 | 21 مهر 1401 ساعت 01:37 | 73.9K بازدید | 83 دیدگاه

وقتی گل می‌خوریم، آشفته می‌شویم

بوسکتس: انتظارات زیاد بود ولی عملا حذف شده‌ایم

سرخیو بوسکتس پس از تساوی برابر اینتر گفت که به خاطر خریدهای تابستانی خوبی که بارسا داشت، انتظارات از این تیم زیاد بود ولی نتوانستند پاسخگوی توقعات هواداران باشند.

بوسکتس: انتظارات زیاد بود ولی عملا حذف شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در نوکمپ برابر اینتر با تساوی 3-3 متوقف شد تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار بگیرد. بارسا باید برنده می شد تا شانس صعودش زنده بماند. تنها یک پیروزی برای اینتر کافی است تا بارسا به لیگ اروپا برود.

1752737

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسا، در پایان بازی گفت:«نیمه اول خوب بودیم و بر اینتر تسلط کامل داشتیم ولی گل تساوی اینتر(در دقیقه 50) معادلات را برهم زد. گل مساوی روحیه بازیکنان اینتر را بالا برد و برعکس، ما از لحاظ روحی متزلزل شدیم. این هفته ها به نظر می رسد با هر گلی که دریافت می کنیم، دچار آشفتگی می شویم. این یک بازی مرگ و زندگی بود ولی در نیمه دوم همه چیز برای ما بد پیش رفت.»

1752739

بوسکتس ادامه داد:«معتقدم به خاطر خریدهای خوب تابستانی، انتظارات از ما بسیار بیشتر بود ولی الان در آستانه حذف از لیگ قهرمانان هستیم. از لحاظ ریاضی هنوز شانس داریم ولی کار صعود بسیار سخت شده است. در کارهای دفاعی خوب نبودیم و این در لیگ قهرمانان غیر قابل بخشش است. افسوس چون فرصت خوبی در این بازی خانگی از دست رفت.»

دیدگاه‌ها