کد خبر : 1847799 | 20 مهر 1401 ساعت 15:22 | 50.6K بازدید | 10 دیدگاه

لائوتارو:

داستان بارسلونا تمام شده، افتخار می‌کنم اینجا هستم

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، مدعی شد از اینکه نماد نراتزوری شده به خودش افتخار می کند.

داستان بارسلونا تمام شده، افتخار می‌کنم اینجا هستم

به گزارش "ورزش سه"، سه سال قبل و پیش از شیوع ویروس کرونا بود که لائوتارو مارتینز، مهاجم جوان اینتر با بارسلونا مذاکرات مثبتی داشته و در آستانه انتقال به این تیم قرار گرفته بود. اما در نهایت مشکلات مالی بارسلونا اجازه رخ دادن این انتقال را نداد و ستاره آرژانتینی در تیمش ماندگار شد. حالا و در آستانه تقابل دو تیم، لائوتارو مارتینز تاکید کرد آن دوران گذشته و او خوشحال است که در اینتر باقی مانده است.

لائوتارو مارتینز گفت: "من برای کمک به هم تیمی هایم تلاش کرده و هر روز پیشرفت می کنم. من به خودم افتخار می کنم که حالا نماد اینتر هستم. سال ها از مذاکره با بارسلونا می گذرد، من اکنون بازیکن اینتر هستم و با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد. ما به خوبی می دانیم که بارسلونا در شرایط مقایسه تک به تک کیفیت زیادی دارد، اما ما بازی رفت در ورزشگاه سن سیرو را به خوبی کنترل کردیم و سعی خواهیم کرد همین عملکرد را در خانه حریف نیز تکرار کنیم.

1741186

با این حال ما فقط با کسب یک تساوی در نوکمپ نیز راضی و خوشحال نخواهیم بود. عدم گلزنی برای اینتر در بازی های اخیر؟ من آرام هستم و کارم را برای تیم انجام می دهم. هر مهاجمی چنین دوره‌هایی را سپری می کند و گلزنی زمانی آغاز می شود که انتظارش را ندارید."

مصدومیت اخیر آنخل دی ماریا و پائولو دیبالا؟ آنها دو بازیکن بسیار مهم برای تیم ملی آرژانتین هستند و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. امیدوارم مصدومیت دی ماریا جدی نباشد."

دیدگاه‌ها