کد خبر : 1847496 | 18 مهر 1401 ساعت 14:04 | 23.5K بازدید | 11 دیدگاه

رکورد عجیب بازیکن الرائد

مدافع سعودی، آقای گل بخودی لیگ عربستان!

با گلی که محمد سالم وارد دروازه تیمش کرد، رکورددار گل بخودی در لیگ عربستان شد.

مدافع سعودی، آقای گل بخودی لیگ عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الشباب که پنج دیدار قبلی خود در لیگ عربستان را برنده از زمین خارج شده بود، در دیدار این هفته برابر تیم خوب الرائد به مشکل خورد اما در نهایت توانست به لطف اشتباه مدافع حریف، با یک گل برنده از زمین خارج شده و به ششمین پیروزی خود در 6 هفته ابتدایی لیگ دست پیدا کند.

الرائد که امیدوار بود با پیروزی در این دیدار بتواند به رتبه ششم جدول رده بندی برسد، در نهایت با گل بخودی محمد سالم، برابر میزبان قدرتمند خود تن به شکست داد تا تیم ویسنته مورنو یک پیروزی بدون دردسر را کسب کند.

اما نکته عجیب درباره زننده تک گل این بازی، رسیدن او به یک رکورد شخصی و البته کاملا منفی بود. محمد سالم مدافع 37 ساله الرائد در این مسابقه، برای چهارمین بار در دوران حرفه ای خود، در لیگ عربستان دروازه تیم هایش را باز کرد تا بدین صورت رکورد بیشترین گل بخودی در تاریخ لیگ این کشور را به ثبت برساند.

پیش از این، او به همراه اسامه هوساوی، ماچادو مدافع پرتغالی، زیاد الصحفی و نواف الصبحی با 3 گل بخودی، بیشترین گل بخودی های تاریخ لیگ عربستان را به ثمر رسانده بودند که بدین صورت محمد سالم توانست این آمار منفی را به تنهایی به نام خودش سند بزند.

1751957

دیدگاه‌ها