کد خبر : 1847369 | 17 مهر 1401 ساعت 17:32 | 7.4K بازدید | 10 دیدگاه

صدای تماشاگران پس از شکست درآمد؛

باخت‌های پشت سر هم هال سیتی بدون اللهیار

غیبت مهاجم ایرانی هال سیتی در مسابقات چمپیونشیپ و شکست‌های این تیم منجر به اعتراض هواداران‌شان شده است.

باخت‌های پشت سر هم هال سیتی بدون اللهیار

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم چمپیونشیپ انگلیس، تیم هال‌سیتی که اللهیار صیادمنش را مثل مسابقات اخیرش به علت مصدومیت در فهرست نفراتش نداشت، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در ورزشگاه جان اسمیت مقابل هادرسفیلد رده بیست و سومی قرار گرفت. 

هال سیتی که در غیاب مهاجم ایرانی خود روند ضعیفی طی هفته‌های گذشته چمپیونشیپ انگلیس طی کرده و فقط یک برد به دست آورده، امروز هم در دیدار برابر هادرسفیلد نتوانست کاری از پیش ببرد و با شکست زمین را ترک کرد. 

یاران صیادمنش که فصل را با نتایج خوب و حضور در جمع تیم‌های بالانشین جدول چمپیونشیپ انگلیس آغاز کرده بودند، در دیدار خارج از خانه امروز مقابل هادرسفیلد با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند تا ۱۴ امتیازی بمانند و در رتبه بیستم جدول این مسابقات بایستند. 

1751719

اللهیار صیادمنش که از هفته نخست تا چهارم فصل ۲۳-۲۰۲۲ چمپیونشیپ انگلیس همواره در ترکیب هال سیتی حضور داشت و طی این مدت دو پیروزی و دو تساوی را همراه تیمش تجربه کرده بود، در مسابقه امروز مقابل هادرسفیلد برای نُهمین بازی متوالی نتوانست به علت مصدومیت میدان برود. 

هال سیتی در ۹ دیدار اخیرش که صیادمنش را در اختیار نداشته، فقط دو برد خفیف در هفته‌های ششم و سیزدهم مقابل کاونتری و ویگان داشته و در ۷ مسابقه دیگر شکست خورده که یکی از این باخت‌ها امروز برابر هادرسفیلد ثبت شد تا صدای اعتراض تماشاگران‌شان بلند شود. 

هواداران هال سیتی در صفحات مجازی به شدت نسبت به وابستگی سرمربی این تیم به اللهیار صیادمنش معترض شدند و عنوان کردند نباید او تا این اندازه به مهاجم ایرانی خود نیاز داشته باشد و باید چاره‌ای برای خروج تیمش از بحران بیاندیشد.

دیدگاه‌ها