کد خبر : 1847198 | 16 مهر 1401 ساعت 16:58 | 13.6K بازدید | 4 دیدگاه

صادق صادقی از بازی با استقلال محروم نیست

صادق صادقی مشکلی برای همراهی ذوب آهن در بازی با استقلال ندارد.

به گزارش ورزش سه، صادق صادقی هافبک تیم ذوب آهن در دقایق پایانی دیدار با مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر با محمد ستاری مدافع تیم حریف درگیری فیزیکی پیدا کرد و با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از این مسابقه با صدور حکمی هر دو بازیکن را یک جلسه از همراهی تیم‌هایشان محروم کرد تا ستاری و صادقی علاوه بر یک جلسه محرومیت برای دریافت کارت قرمز، یک بازی را هم به خاطر حکم انضباطی از دست بدهند. اگرچه این حکم امروز در خروجی وبسایت فدراسیون قرار گرفت اما باشگاه ذوب آهن اعلام کرده که پیش از دیدار این تیم مقابل نساجی، حکم به دست آنها رسیده و محرومیت صادقی در این بازی سپری شده است.

صادقی که دیدار با پیکان را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داده بود، در هفته هشتم نیز محرومیت انضباطی خود را پشت سر گذاشت تا به این ترتیب مشکلی برای حضور در بازی آینده سبزپوشان اصفهان نداشته باشد.

ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر در فولادشهر میزبان استقلال خواهد بود و بر اساس استعلام باشگاه ذوب‌آهن، صادق صادقی در صورت صلاحدید مهدی تارتار می‌تواند در ترکیب این تیم برابر استقلال حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها