کد خبر : 1846453 | 12 مهر 1401 ساعت 11:36 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

تاریخ سوپر جام؛ منتظر باشید

برنامه هفته نهم تا دوازدهم؛ منتظر باشید

با گذشت بیش از دو دهه از برگزاری لیگ حرفه‌ای در ایران هنوز سازمان لیگ نتوانسته برنامه بازی‌ها را از ابتدا تا انتها تدوین و در اختیار باشگاه‌ها قرار دهد.

برنامه هفته نهم تا دوازدهم؛ منتظر باشید

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که تقویم به روز تدوین نمی‌شود و از همه مهم‌تر تاریخ بازی‌های بین‌المللی هم از قبل مشخص است. همه این‌ها دست سازمان لیگ را برای تدوین برنامه بازی‌ها از ابتدا تا انتها باز می‌گذارد اما گویی فوتبال ما به اعلام برنامه هفتگی بازی‌ها و از همه مهم‌تر تغییر ساعت و حتی روزهای آن عادت کرده است.

در روزهای پایانی هفته جاری، دیدارهای هفته هشتم برگزار می‌شود اما هنوز تاریخ بازی های هفته نهم مشخص نیست و تیم‌ها باید منتظر بمانند! ابتدا سازمان لیگ اعلام کرد تا پیش از سفر تیم ملی به دوحه بازی های نیم فصل را به پایان خواهد برد اما این برنامه تغییر کرد و قرار است تنها 12 هفته از بازی های لیگ برتر پیش از برگزاری جام جهانی برگزار شود اما اعلام برنامه بازی های لیگ برتر از هفته نهم تا دوازدهم هم مسکوت مانده است. اشتباه نکنید؛ زمان برگزاری بازی های جام جهانی مشخص است. حتی برنامه بازی های ایران در مرحله گروهی اما آن‌چه که نامشخص است برنامه بازی های لیگ برتر است. متاسفانه سازمان لیگ و باشگاه‌ها عادت کرده‌اند که برنامه بازی ها هفتگی و یا در بهترین حالت هر چند هفته یک‌بار اعلام شود. ترافیک برگزاری مسابقات در همه کشورها وجود دارد و حتی باید گفت تیم های باشگاهی در اروپا تعداد مسابقاتی که پشت سر می‌گذارند بیش از ایران است، بعضی از تیم‌ها در طول فصل 60 بازی انجام می دهند، اما محال است به سایت لیگ حرفه‌ای در آن‌ سوی مرزها مراجعه کنید و تاریخ بازی‌ها از ابتدا تا انتها مشخص نباشد. به طور مثال در بوندس لیگا مشخص است که بازی های هفته پایانی، هفته سی و چهارم، در چه روز  و چه ساعتی برگزار می شود.

سوپر جام بین استقلال و نساجی چه روزی برگزار می‌شود؟ منتظر باشید! برنامه دیدارهای هفته نهم تا دوازدهم چه زمانی اعلام می شود؟ منتظر باشید!

روزها، تاریخ ها، ساعت ها، برنامه بازی های جام جهانی، برنامه کی‌روش برای تیم ملی، برنامه لیگ قهرمانان آسیا و...  مشخص است؛ بنابراین در چنین شرایطی بعید به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی لیگ برتر سخت باشد اما مشکل اینجاست که سازمان لیگ به اعلام برنامه بازی ها به طور هفتگی یا فقط برای چند هفته عادت کرده است و باشگاه‌ها هم با این مشکل کنار آمده‌اند و گویی قرار نیست آینده‌نگری وارد برنامه سازمان لیگ و حتی باشگاه‌ها شود.

دیدگاه‌ها