کد خبر : 1846408 | 11 مهر 1401 ساعت 20:18 | 21.3K بازدید | 7 دیدگاه

یوونتوس 3 بر صفر به پیروزی رسید و باز هم هو شد!

گروه هواداران متعصب یوونتوس شب گذشته علیرغم پیروزی 3-0 مقابل بولونیا، بازیکنان بیانکونری را هو کردند.

یوونتوس 3 بر صفر به پیروزی رسید و باز هم هو شد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فصل جدید را نه در لیگ قهرمانان و نه در سری آ چندان خوب شروع نکرده و حتی برخی اخبار در هفته های اخیر حاکی از احتمال اخراج مکس آلگری نیز بوده است. اما شب گذشته یوونتوس در خانه برابر بولونیا نمایش درخشانی داشت و موفق شد با سه گل به برتری دست یابد. اما علیرغم این پیروزی روحیه بخش نیز حواشی عجیبی در ورزشگاه آلیانس رخ داد و مشخص شده هنوز روابط بین باشگاه و برخی هواداران، شکرآب است.

1749979

دو باخت آخر مقابل بنفیکا و مونزا باعث شد که بازیکنان برای عذرخواهی به سمت گروه هواداران متعصب تیم بروند و همیشه و بر اساس سنت، این اتفاق بعد از پیروزی نیز رخ می داد. اما دیشب بازیکنان یوونتوس پس از سوت پایان با هواداران جشن نگرفته و مستقیم راهی رختکن شدند. جالب اینجاست گروهی از هواداران یوونتوس ملقب به وایکینگ ها، ساعاتی قبل از بازی دیروز در خارج از زمین تمرین یووه جمع شده و به جز پاول ندود، دیگر مدیران باشگاه از جمله آندره‌آ آنیلی را مورد انتقاد قرار دادند.  

البته تنش بین باشگاه و هواداران نه تنها به دلیل نتایج یوونتوس در زمین، بلکه به دلیل اقدامات اخیر و قانونی باشگاه علیه برخی از سردسته های گروه هواداران به اتهام اخاذی و تلاش برای رفتارهای خشونت آمیز است. بدین ترتیب این گروه نیز شب گذشته و بعد از عکس العمل غیرمنتظره بازیکنان یوونتوس، دوباره آنها را هو کردند تا نشان دهند حتی در شب این پیروزی پرگل و خروج موقت از بحران نیز حواشی اطراف باشگاه تمامی ندارد."

دیدگاه‌ها