کد خبر : 1846352 | 11 مهر 1401 ساعت 15:48 | 51.3K بازدید | 9 دیدگاه

گری نویل:

کار دخیا در یونایتد تمام است؛ تن‌هاخ با او ادامه نمی‌دهد

داوید دخیا یک بار دیگر در درون دروازه منچستریونایتد متزلزل کار کرد و با دریافت 6 گل از منچسترسیتی، نمایش ضعیفی داشت.

کار دخیا در یونایتد تمام است؛ تن‌هاخ با او ادامه نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فاتح دربی شهر منچستر شد و توانست 6-3 بر یونایتد پیروز شود. در این بازی فیل فودن و ارلینگ هالند هت‌تریک کردند و کاری از داوید دخیا و مدافعان منچستریونایتد ساخته نبود. یونایتد در دقایق پایانی دو گل زد تا فاصله را کاهش دهد اما در مجموع کاملا تحت تاثیر سیتی قرار داشت.

1749605

گری نویل، کاپیتان سابق یونایتد، معتقد است که این تیم با داوید دخیا در درون دروازه به جایی نخواهد رسید و او با فلسفه فوتبالی اریک تن‌هاخ، جور نیست. نویل به اسکای اسپورتس گفت:« فکر نمی‌کنم دخیا فصل بعد جایی در منچستریونایتد داشته باشد و با اریک تن‌هاخ، دوران حضورش در باشگاه به پایان خواهد رسید. در دربی، او بازهم پاس‌های ریسکی و خطرناکی به مدافعان می داد. کافی است بازی با پای او را با ادرسون(گلر سیتی) مقایسه کنید. بازیکنان سیتی به راحتی با دروازه‌بان‌شان کار می کنند و در واقع بازی‌سازی از ادرسون شروع می شود.»

1737910

نویل ادامه داد:« می دانم که اریک تن‌هاخ هم دوست دارد بازی‌سازی را از دخیا شروع کند ولی این در بسیاری مواقع جواب نمی دهد. تن هاخ به این مساله اصرار دارد ولی نتیجه نمی گیرد. او به یک دروازه بان دیگر با خصوصیاتی متفاوت نیاز دارد و بعید است با دخیا ادامه دهد.»

دیدگاه‌ها