کد خبر : 1846289 | 11 مهر 1401 ساعت 10:49 | 19.2K بازدید | 7 دیدگاه

هری ردنپ: مگوایر باید مقابل ایران بازی کند!

سرمربی سابق تاتنهام در تضادی آشکار با فضای هواداری فوتبال انگلستان به حمایت از مدافع منچستریونایتد پرداخت.

هری ردنپ: مگوایر باید مقابل ایران بازی کند!

به گزارش "ورزش سه" هری مگوایر به دلیل عملکردش در شکست 1-0 انگلیس مقابل ایتالیا در سن سیرو و تساوی 3-3 با آلمان در ومبلی در لیگ ملت های اروپا مورد انتقاد شدید قرار گرفت.
اما به نظر می‌رسد او یک مدافع سرسخت در بین کارشناسان فوتبال انگلیس دارد؛ هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام در نوشته‌ای که در اختیار نشریه معروف سان انگلیس قرار داده، مدعی شد که مگوایر یک مدافع قابل اعتماد است که حضور چشمگیری برای انگلیس در بازی‌های بزرگ دارد و انتظار دارد که این بازیکن 29 ساله در جام جهانی فوتبال 2022 در قطر برای سه‌شیرها نقش‌آفرینی کند.

1749796

ردنپ در این خصوص نوشت: "خب، ممکن است در حال حاضر این دیدگاه مقبول نباشد، اما یک چیزی که هست ... اگر من یک تیم را برای رویارویی با ایران در 21 نوامبر انتخاب می‌کردم، مطمئناً هری در آن حضور داشت. در بازی‌های بزرگ – و هیچ رقابتی بزرگ‌تر از جام جهانی نیست – شما نیاز به حضور بازیکن بزرگ دارید و او مطمئناً همین است. در زمین و در رختکن. انصافاً، او مقابل آلمان عالی نبود، اما هرگز انگلیس را در روسیه ناامید نکرد و اگر این فرصت را به دست آورد، مطمئنم در قطر هم این کار را نخواهد کرد. من او را در وسط خط دفاعی سه‌نفره با جان استونز و کایل واکر یا اریک دایر در دو طرف می خواهم. آنها به اندازه کافی سریع هستند تا با پست‌های فول‌بک کناری کنار بیایند."
گفتنی است، مگوایر در 48 بازی برای انگلیس هفت گل به ثمر رسانده است. او در این فصل پنج بازی برای منچستریونایتد در تمامی رقابت‌ها انجام داده است و باید دید آیا ساوت‌گیت به مانند بازی‌های لیگ ملت‌ها به این مدافع منچستر در بازی‌های جام جهانی هم اعتماد می‌کند؟ رقابت‌هایی که انگلیس به عنوان بخت اصلی صعود در گروه B آن در کنار ایران، امریکا و ولز حاضر است.

دیدگاه‌ها