کد خبر : 1843998 | 25 شهریور 1401 ساعت 19:09 | 30.7K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراض به نایک؛ آمریکایی‌ها از پیراهن‌شان متنفرند!

هواداران فوتبال آمریکا از طرح پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر راضی نیستند.

اعتراض به نایک؛ آمریکایی‌ها از پیراهن‌شان متنفرند!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رونمایی رسمی از پیراهن‌های تیم ملی آمریکا در جام جهانی قطر موجی از انتقادها علیه طرح جدید پیراهن تیم ملی این کشور به راه افتاده است.

پیراهن‌های آمریکا که توسط نایک طراحی شده در قطر مورد استفاده تیم ملی این کشور قرار خواهد گرفت. پیراهن اول به رنگ سفید و پیراهن دوم به رنگ آبی تیره طراحی شده است. آمریکا که در جام جهانی با تیم ملی کشورمان همگروه است در بازی حساس با ایران با پیراهن اول سفیدرنگ خود به میدان خواهد رفت.

1745704

هواداران آمریکایی به شدت از طراحی این پیراهن‌ها ناراضی هستند. در روزهای گذشته که تصاویری از این پیراهن‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود حتی چند نفر از ملی‌پوشان آمریکایی هم اعتراض خود را نشان دادند. وستون مک‌کنی، ستاره آمریکایی یوونتوس، گفته بود به فدراسیون فوتبال و نایک تذکر داده بود که این طرح باید تغییر کند ولی کسی به حرفش گوش نداد. تیم وه‌آ دیگر بازیکن آمریکا هم در یک توییت نوشت:" ما هم مثل همه شما عصبانی هستیم".

1745705

یونس موسی، یکی از ستاره‌های جوان تیم ملی آمریکا، امروز به طرح پیراهن این تیم اعتراض کرد و در یک مصاحبه گفت:" به نظر من طرح متوسطی است".

روزنامه آمریکایی یو‌اس‌ای تودی هم به این موج اعتراضی پیوست و نوشت:" فدراسیون فوتبال آمریکا بالاخره زشت‌ترین پیراهن ما در تاریخ جام جهانی را رونمایی کرد. هواداران اصلا از این پیراهن راضی نیستند".

ایندیپندنت آمریکا هم در این باره نوشت:" مردم از پیراهن جدیدی که نایک برای جام جهانی طراحی کرده متنفرند. این بدترین پیراهنی است که تا حالا دیده‌ایم".

دیدگاه‌ها