کد خبر : 1843840 | 24 شهریور 1401 ساعت 14:56 | 14.5K بازدید | 2 دیدگاه

ارلینگ هالند: اهمیتی به انتقاد مردم نمی‌دهم

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی پاسخ برخی انتقادات در مورد منفعل بودن در جریان مسابقه را داده است.

ارلینگ هالند: اهمیتی به انتقاد مردم نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند شروع فوق العاده ای در ترکیب منچسترسیتی داشته و در 6 بازی لیگ برتر 10 گل زده است. همچنین شب گذشته سیتی با گل تماشایی او برابر دورتموند پیروز شد. اما آمار نشان می دهد لمس توپ ارلینگ هالند در برخی مسابقات پایین بوده و انگار او خیلی در بازی تیمش نقش آفرینی نمی کند. اما این ستاره جوان مدعی شد این موضوع برایش بی اهمیت است و ترجیح می دهد با پنج بار ضربه زدن، پنج مرتبه دروازه حریف را باز کند.

1745281

ارلینگ هالند گفت: "شاید مردم گاهی در مورد این صحبت کنند که من به اندازه کافی در زمین توپ را لمس نکرده و در جریان بازی نیستم، اما من اهمیتی به چنین صحبت هایی نمی دهم. من می دانم که قرار است چه کاری انجام دهم، چه هدفی در زمین دارم و این دقیقا همان روندی است که من در ادامه فصل نیز انجام خواهم داد. شرایط رویایی من این است که فقط پنج بار در یک بازی توپ را لمس کنم و بتوانم با همین ضربات کوچگ پنج گل بزنم. من در حال حاضر در رویا زندگی می کنم، بابت شرایط فعلی خود در منچسترسیتی خوشحالم و به دنبال اهداف مهم تری در آینده خواهم بود.

گل تماشایی برابر دورتموند؟ فکر می‌کنم پاهای خیلی بلندی دارم و به همین دلیل به توپ رسیدم و توانستم دروازه دورتوند را باز کند. البته باید به ارسال تماشایی ژائو کانسلو در این صحنه نیز اشاره کرده و در نهایت باید بگویم که واقعاً گل خوبی وارد دروازه حریف کردم."

دیدگاه‌ها