کد خبر : 1843418 | 21 شهریور 1401 ساعت 17:25 | 57.6K بازدید | 15 دیدگاه

نباید فقط روی روبرت تمرکز کنیم؛

مولر: مانه گفت به لواندوفسکی پاس ندهی!

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ تاکید کرد آنها خیلی نباید روی لواندوفسکی تمرکز کنند.

مولر: مانه گفت به لواندوفسکی پاس ندهی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب پذیرای بارسلونا است و روبرت لواندوفسکی بعد از سال ها درخشش در ترکیب باواریایی ها، مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. توماس مولر در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کرده و مدعی شد چنین مسابقاتی به بازیکنان انگیزه مضاعفی می دهد.

توماس مولر گفت: "در 10 روز گذشته سادیو به شوخی به من می گفت مراقب باش که به صورت تصادفی توپ را به روبرت لواندوفسکی پاس ندهی. ما باید فردا بازی خودمان را انجام داده و زیاد روی لواندوفسکی تمرکز نکنیم. ما می‌خواهیم در دوئل‌ها پیروز شده و وقتی توپ را از دست می‌دهیم، فعال و پرانرژی باشیم. احتمال رخ دادن هر اتفاقی در این دیدار وجود دارد. در بوندس‌لیگا اخیراً مقابل حریفانی بازی کردیم که خوب دفاع می‌کردند.

1744519

فکر می‌کنم بازی فردا شب مورد پسند هواداران بی طرف قرار خواهد گرفت. همیشه مسابقاتی هستند که توجهات بیشتری را به خود جلب می کنند، مانند بازی های لیگ قهرمانان در سن سیرو یا برابر بارسلونا. این یک انگیزه مضاعف است. مهاجمان ممکن است در بوندس‌لیگا مانند چنین مسابقاتی دوندگی نداشته باشند و گاهی اوقات شرایط اینطور است. 

البته شما همیشه با سرمربی تبادل نظر می کنید، اما در نهایت او متخصص مدیریت تاکتیک و ترکیب است و برای این کار نیازی به راهنمایی ما ندارد. ما صحبت می کنیم، اما سرمربی مانند رئیس بوده، حرف آخر را می زند و این خوب است.

بازی کردن بدون لواندوفسکی؟ ارتباط ما در زمین در طول سال های متمادی بهبود یافته بود. اما حالا ما بازیکنان انعطاف پذیری فراوانی در بخش هجومی داشته و البته یک مهاجم هدف را در راس خط حمله نداریم. حریفان نمی دانند هدف نهایی کدام بازیکن است و ما باید کاری کنیم که این روش کارآمد باشد."

1744520

دیدگاه‌ها