کد خبر : 1842264 | 14 شهریور 1401 ساعت 20:14 | 29.2K بازدید | 1 دیدگاه

عباس‌زاده حسرت بازی قبل را زود جبران کرد؛

اولین گل هفته؛ در سه ضرب و زیبا (عکس)

مهاجم تراکتور در دقایق ابتدایی بازی امروز مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی شد.

اولین گل هفته؛ در سه ضرب و زیبا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شب شکست تراکتور مقابل گل گهر، محمد عباس زاده اولین گل تیمش در فصل جدید را به ثمر رساند. او طی سه هفته اخیر اما تلاش های ناموفقی برای گلزنی داشت تا این که در بازی امروز مقابل آلومینیوم، خیلی زود توانست دروازه حریف را باز کند.

همین هفته گذشته بود که تراکتور در حضور تماشاگران خود نتوانست هوادار را شکست دهد. قیچی زیبای عباس زاده که با فاصله ای اندک از کنار دروازه هوادار عبور کرد، مهمترین خطر سرخ پوشان روی دروازه میهمان در آن بازی بود که مهاجم تراکتوری ها بابت از دست دادن آن حسابی حسرت خورد.

او که در ادامه بازی با هوادار نیز موفق به گلزنی نشده بود، با انگیزه ای بالا در بازی امروز مقابل آلومینیوم حضور یافت و توانست خیلی زود قفل دروازه تیمی را باز کند که تراکتور نتایج درخشانی مقابلش کسب نکرده است.

تنها دو دقیقه از زمان بازی گذشته بود که همکاری اسدی و گوستاوو به حرکتی انجامید که پایان آن والی منجر به گل محمد عباس زاده بود. اسدی با قلدری توپ را از بازیکن حریف گرفت و سربالا ارسالی دقیق به داخل محوطه انجام داد و گوستاوو آن را برای عباس زاده کاشت تا این بازیکن با یک والی دقیق و نرم، تور دروازه حریف را به لرزه در آورده و اولین گل هفته را به زیبایی ثبت کند.

1742190

دیدگاه‌ها