کد خبر : 1842262 | 14 شهریور 1401 ساعت 20:12 | 19.2K بازدید | 9 دیدگاه

بازگشت زودهنگام پرسپولیس به سیستم خطی

پرسپولیس پس از مصدومیت امید عالیشاه و به بازی رفتن اسدبیگی بازی را با دو هافبک دفاعی ادامه داد.

بازگشت زودهنگام پرسپولیس به سیستم خطی

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی بار دیگر آرایش اولیه تیمش را ۲-۴-۴ لوزی چیده بود تا میل هجومی این تیم در نیمه نخست همانند دو بازی گذشته بالا باشد. کادرفنی پرسپولیس در ابتدا کمربند میانی سرخ‌ها را تنها به میلاد سرلک به عنوان هافبک دفاعی سپرده بود تا امید عالیشاه در خط حمله و کنار لوکادیا نقش آفرینی کند.

امید عالیشاه اما با مصدومیت در زمین دستگردی نتوانست ماموریت خود را تکمیل کند تا پرسپولیس در دقیقه ۳۰ مسابقه به اجبار تعویض داشته باشد. یحیی گل‌محمدی که تیمش یک گل جلو بود ترجیح داد یک هافبک دفاعی به ترکیب اضافه کند تا آرایش دفاعی قرمزها مستحکم‌تر شود.

به این ترتیب سینا اسدبیگی جایگزین عالیشاه شد. او که در پانزده دقیقه حضور در نیمه اول عملکرد قابل قبولی داشت حضورش باعث عقب نشستن پرسپولیس نشد و میل هجومی قرمزها با دو هافبک دفاعی و یک مهاجم همانند قبل بود و سرخ‌ها این بار با درخشش سعید صادقی در نیمه اول به گل دست یافتند.

حضور سینا اسدبیگی به عنوان هافبک دفاعی در بازی هوادار در شرایطی رخ داد که یحیی گل محمدی کمال کامیابی نیا را نیز در اختیار داشت اما ترجیح داد به بازیکن تازه وارد خود میدان دهد.

دیدگاه‌ها