کد خبر : 1841323 | 09 شهریور 1401 ساعت 12:25 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

هدفم کسب بهترین مدال رقابت‌های جهانی و المپیک است

ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان گفت: مدال طلای رده‌های مختلف سنی را در کارنامه دارم و حالا به دنبال طلای رقابت‌های جهانی و المپیک هستم.

هدفم کسب بهترین مدال رقابت‌های جهانی و المپیک است

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، امین میرزازاده، سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی گفت: از ۱۳ سالگی کشتی را شروع کردم و خوشبختانه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید (زیر ۲۳) صاحب مدال طلای جهان شده ام. در حال حاضر هم با حضور در ترکیب تیم ملی بزرگسالان به دنبال کسب مدال طلای جهان و المپیک هستم.

سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص اردوهای آماده سازی گفت: خوشبختانه امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی از نظر تغذیه بسیار عالی است. البته در دیگر موارد از جمله اسکان، امکانات ورزشی و تفریحی نیز این کمپ عالی‌ترین کمپ ورزشی دنیا است که باید از زحمات ریاست فدراسیون و تمامی مسئولان قدردانی کرد.

میرزازاده در مورد شرایط تمرینی خود و سایر کشتی گیران گفت: امکانات و تدارکات خوبی داشته ایم، ضمن اینکه کادر فنی ما با حضور محمد بنا، بهترین کادر فنی کشتی فرنگی دنیاست. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و کمتر از یک هفته دیگر راهی رقابت‌های جهانی خواهیم شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی ملی پوشان مثل سربازان وطن تمامی تلاش خود را در صربستان انجام می‌دهیم و روی تشک کم نخواهیم گذاشت. به دنبال این هستیم تا با کسب مدال‌های خوشرنگ، سکوی اول جهانی را فتح کنیم که امیدوارم با توکل بر خدا و دعای مردم به این مهم دست یابیم.

مسابقات کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور ماه به میزبانی شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها