کد خبر : 1840843 | 06 شهریور 1401 ساعت 18:05 | 17.5K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش سیمئونه به یک شایعه عجیب در مورد گریزمان

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، اهمیتی به شایعات اخیر در مورد آنتوان گریزمان نمی‌دهد.

واکنش سیمئونه به یک شایعه عجیب در مورد گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی و باتجربه، در حال حاضر به‌صورت قرضی از بارسلونا در اتلتیکو بازی می‌کند و یک بند خرید اجباری به ارزش 40 میلیون یورو در قرارداد این بازیکن وجود دارد. اما برای اینکه پرداخت این بند اجباری شود، گریزمان باید دقایق مشخصی در زمین بازی کند و اخباری در مورد مدیریت این مسئله توسط کادر فنی برای فرار از پرداخت این رقم، شنیده شده است. اما دیه‌گو سیمئونه مدعی شد از داشتن گریزمان رضایت داشته و به این اخبار اهمیتی نمی‌دهد.

1738143

دیه‌گو سیمئونه در این‌رابطه گفت: "در ذهن من کیفیت بازیکنان در دقایق حضور در زمین بیشتر از کمیت مهم است. من هرگز از آنچه بقیه فکر می‌کنند ناراحت نیستم و در اختیار داشتن گریزمان برای من بسیار راضی کننده است.

عملکرد اتلتیکو در بازار تابستانی؟ رنان لودی نیاز به دقایق بیشتر حضور در زمین برای بازی در جام جهانی داشت. برخی دوست دارند رقابت کنند و برخی دیگر به دنبال بازی کردن بیشتر هستند تا برای حضور در جام جهانی به بهترین شکل نزدیک شوند. باشگاه در حال تلاش برای یافتن جانشینی خروج لودی است و باید ببینیم در این چهار روزی که تا پایان پنجره تابستانی مانده، چه اتفاقی رخ خواهد داد.

احتمال جذب سرخیو رگیلون، مدافع سابق رئال مادرید و فعلی تاتنهام؟ خوانفران و فیلیپه لوئیس نیز از رئال راهی اتلتیکو شدند و در این باشگاه تاریخ سازی کردند. آلوارو موراتا نمایش درخشانی داشته، هرموسو کارهای زیادی برای اتلتیکو کرده و دیگو یورنته در فصل قهرمانی لیگ فوق العاده بود. من آنها را به‌عنوان بازیکنان فوتبال می‌بینم."

دیدگاه‌ها