کد خبر : 1840229 | 03 شهریور 1401 ساعت 16:17 | 42.9K بازدید | 6 دیدگاه

آخرین خواسته مهاجم مازاد بارسا؛ به این شرط می‌روم

مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، که در فهرست خروج بارسا قرار دارد، با دریافت پنج میلیون یورو حاضر به جدایی است ولی بارسا همچنان نمی‌خواهد به او غرامت بدهد.

آخرین خواسته مهاجم مازاد بارسا؛ به این شرط می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، مارتین برایثویت بیشتر از همیشه می‌داند که دیگر جایی برای او در بارسلونا نیست و باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد. او در ایده‌های ژاوی جایی ندارد و به وی نیز اعلام شده که باید بارسا را ترک کند. هفته قبل دیاریو اسپورت نوشت که مذاکرات بارسلونا با مدیر برنامه‌های برایثویت بی نتیجه مانده و شرایط او هنوز هم تغییری نکرده است.

1733438

برایثویت که در بازی جام خوان گامپر بین بارسلونا و پوماس مکزیک، توسط هواداران بارسلونا هو شد، به این نتیجه رسیده که جدایی بهترین راه است اما او حاضر نیست به هر قیمتی از بارسا برود. باشگاه به او اطلاع داده بود که حاضر است قراردادش را فسخ کند و او به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیم مورد علاقه خود شود اما مهاجم دانمارکی که از رفتار باشگاه عصبانی است، روز گذشته اعلام کرد که تنها در صورتی جدا خواهد شد که علاوه‌بر فسخ قرارداد، پنج میلیون یورو نیز به‌عنوان غرامت دریافت کند. 

1738160

پیش از این او تقاضای 9 میلیون یورو غرامت داشت و حالا چهار میلیون یورو تخفیف داده اما بارسلونا همچنان حاضر نیست به او غرامت بدهد. برایثویت در روزهای اخیر با مایورکا مذاکرات خوبی داشته ولی تا زمانی که وضعیت او با بارسا مشخص نشود، انتقالش قطعی نخواهد شد. تنها یک هفته تا پایان نقل و انتقالات باقی‌مانده و باید دید بارسلونا بالاخره با خواسته برایثویت موافقت خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها