کد خبر : 1839242 | 28 مرداد 1401 ساعت 21:15 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

آماده بازی با بورنموث هستیم

آرتتا: از تمدید ساکا مطمئنم؛ مانع جدایی په‌په نمی‌شوم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اطمینان دارد که بوکایو ساکا قراردادش را تمدید خواهد کرد. او همچنین گفت که مانع جدایی نیکلاس په‌په نخواهد شد.

آرتتا: از تمدید ساکا مطمئنم؛ مانع جدایی په‌په نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال پس از شروعی توفانی در لیگ برتر و کسب دو پیروزی متوالی برابر کریستال پالاس و لسترسیتی، خود را مهیای بازی با برابر بورنموث می کند. آرسنال فردا در این بازی میهمان است.

1712951

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در نشست خبری این بازی گفت:« تیم آماده است و تقریبا همه بازیکنام را در اختیار دارم. سدریک سوارس، فابیو ویرا و امیل اسمیت رو با تیم زیر 21 ساله ها بازی کردند و حالا کاملا آماده و در دسترس هستند.»

آرتتا در مورد تمدید قرارداد بوکایو ساکا گفت:« مطمئنم که ساکا تمدید خواهد کرد. باشگاه با او و مدیر برنامه هایش در ارتباط است و همه چیز خوب پیش می رود. دوست دارم این کار هر چه زودتر انجام شود تا تمرکز بازیکن در طول فصل از بین نرود. با این حال همه می دانیم که تمدید قرارداد ممکن است روندی طولانی داشته باشد.»

1736764

جدایی احتمالی نیکلاس په‌په:« مشخص نیست و در زمان درستش در این مورد حرف خواهم زد. من تیم خوب و کاملی در اختیار دارم و اگر بازیکنی تمایل به جدایی داشته باشد، مانعش نخواهم شد. تا پایان نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.»

احتمال جذب بازیکن جدید:« چیزی تغییر نکرده و فعلا روی بازیکنان خودم تمرکز دارم. البته ما همیشه بازار نقل و انتقالات را تحت نظر داریم.»

1721100

وضعیت مارکینیوش:« از عملکرد او رضایت دارم. مارکینیوش خودش را به خوبی با تیم وفق داده و یک انسان دوست داشتنی است. البته هنوز زبان انگلیسی او پیشرفت نکرده و باید از این نظر بهتر شود. او با ما خواهد ماند و این فرصت را دارد تا توانایی هایش را ثابت کند.»

انتقادات از آرون رمزدیل پس از بازی با لستر:« آرون شروع خوبی داشته و هر دروازه‌بانی ممکن است اشتباه کند. گاهی رسانه‌ها اشتباهات را بیش از اندازه بزرگ می کنند و این ممکن است روحیه بازیکن را خراب کند.»

دیدگاه‌ها