کد خبر : 1839218 | 28 مرداد 1401 ساعت 21:27 | 11.2K بازدید | 9 دیدگاه

هر دو تیم بی‌شکست و راضی

هوادار 1 - 1 نفت MIS؛ الهامی با تعویض‌هایش از شکست فرار کرد!

در شبی که تیم داوری عملکرد عجیب و غریبی داشت، الهامی و مهاجری امتیازات را تقسیم کردند.

هوادار 1 - 1 نفت MIS؛ الهامی با تعویض‌هایش از شکست فرار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم هوادار و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم هوادار اگرچه در این بازی موقعیت‌های بیشتری ایجاد کرد اما شاگردان الهامی نتوانستند از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کنند.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی دو تیم یکدیگر را آنالیز می‌کردند و با چند شوت پشت محوطه جریمه دروازه‌بان‌ها را محک زدند.

در دقیقه ۲۵ اما نفتی‌ها یک کرنر به‌دست آوردند که پس از ارسال توپ، ضربه سر مهاجم نفت به دست بازیکن هوادار برخورد کرد و داور سوت خود را به نشانه اعلام پنالتی به صدا درآورد.
نریمان جهان توپ را به وسط دروازه شلیک کرد و فراهانی توانست توپ را مهار کند اما خود نریمان جهان توپ برگشتی را وارد دروازه هوادار کرد.

بعد از دریافت گل، الهامی خیلی زود واکنش نشان داد و مرادی را جانشین چهارمحالی کرد. تعویضی که تبدیل به برگ برنده ساکت شد.
تا پایان نیمه اول توپ و میدان در اختیار هواداری‌ها بود و آن‌ها حتی توانستند یک بار دروازه حریف را باز کنند که کمک داور این گل را آفساید گرفت.

در نیمه دوم هم این هوادار بود که به سمت دروازه نفت یورش برد و سرانجام امیرحسین پورمحمد توانست در موقعیتی تک به تک به زیبایی دروازه محسن زاده را باز کند.

بعد از گل هوادار عطش هر دو تیم فروکش کرد و به نظر می‌رسید دو تیم از نتیجه راضی هستند. تعویض‌های هر دو سرمربی تا پایان بازی کمکی به تغییر نتیجه نکرد و سرانجام داور در سوت خود دمید و الهامی و مهاجری به یک امتیاز این بازی رسیدند.
بازی از هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
جمعه: 28/05/1401 ؛ ساعت: 19:30
ورزشگاه: پاس قوامین / بدون تماشاگر
گروه داوری:
سعاد وفاپیشه / کمک‌ها: ایوب غلامزاده _ سید یعقوب حجتی / داور چهارم: مهدی اجاقی
ناظر: مهدی اجاقی

ترکیب هوادار:
میلاد فراهانی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، امیرحسین پورمحمد، محسن سفیدچقایی، سید محمد میری ( فرزاد جعفری 80)، سپهر روزی طلب ( داریوش شجاعیان 69)، حسین صادقی، محمد چهارمحالی (بابک مرادی 31)، محمد جواد محمدی ( رضا مغانلو  80)، نیما انتظاری

ترکیب نفت مسجدسلیمان:
علی محسن زاده، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سیدمحمد خرم الحسینی، نریمان جهان ( حسین شنانی  82)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی (پیمان میری 63)، مسلم مجدمی (میثم نقی زاده 63)، میلاد باقری، اسماعیل بابایی

🟨 اخطار
میلاد باقری (۱۶) مسلم مجدمی (42) علی محسن زاده (88) از نفت مسجدسلیمان

نیما انتظاری (37) از هوادار

⚽️ شرح گل:
نفت مسجد سلیمان 1- هوادار 0 (سامان نریمانجهان 25): تیم نفت مسجد سلیمان صاحب یک ضربه پنالتی شد و نریمان جهان پشت توپ ایستاد.ضربه نریمان جهان را فراهانی مهار کرد اما ضربه برگشتی را خود نریمان جهان تبدیل به گل کرد.

نفت مسجد سلیمان 1- هوادار 1 (امیرحسین پور محمد  55):نفوذ امیرحسین پور محمد از سمت چپ و پاس دقیق مرادی برای او باعث شد تا پور محمد در موقعیتی تک به تک و با شلیکی دقیق دروازه محسن زاده را باز کند.

⏱️لحظات حساس:

دقیقه ۱۱: شوت محمد جواد محمدی از کنار دروازه نفتی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳:مجتبی مقتدایی توپ را از سمت راست روی دروازه ارسال کرد و فراهانی با خروج از دروازه توپ را مشت کرد و شوت سرکش عقیل کعبی با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: ضربه کاشته برای تیم هوادار بدست آمد که شلیک محمد میری را محسن زاده راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۲: تیم نفت مسجد سلیمان صاحب یک کرنر شد و کرنر ارسالی در محوطه جریمه هوادار با خطای هند بازیکنان این تیم منجر به اعلام پنالتی برای نفت مسجد سلیمان شد.

دقیقه ۲۷:شوت محمد جواد محمدی از پشت محوطه جریمه به بدن بازیکن نفت برخورد کرد که بازیکنان و کادر فنی هوادار به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشتند و به تصمیم داور اعتراض کردند.

دقیقه ۳۰:داور مسابقه اعلام کولینگ برک کرد و دو تیم نزد سرمربیان خود رفتند تا نکات لازم به آن‌ها گوشزد شود.

دقیقه ۳۳: عزت الله پورقاز دو پرتاب بلند پیاپی را روی دروازه نفت ارسال کرد که پرتاب دومی خطرناک بود اما بازیکنان نفت موفق شدند توپ را دور کنند.

دقیقه ۳۸:فراهانی با یک شروع مجدد عالی یک ضد حمله برای تیمش ترتیب داد که باقری روی مهاجم هوادار خطا کرد و کارت زرد گرفت.

دقیقه ۳۹: ارسال بازیکنان هوادار با ضربه سر مهاجم این تیم تبدیل به گل شد اما کمک داور اعلام آفساید کرد.

دقیقه ۴۰:پیمان رنجبری صاحب یک فرصت طلایی شد اما در موقعیت تک به تک ناموفق بود و توپ را به کنار دروازه فرستاد.

دقیقه ۴۲: درگیری مسلم مجدمی و نیما انتظاری در زمین هوادار که با ورود داور به صحنه اوضاع آرام شد و مجدمی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۷: مهاجم هوادار در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان سرنگون شد که داور این صحنه را شبیه سازی تشخیص داد.

دقیقه ۴۸:ارسال بلند بازیکن هوادار از میانه زمین روی دروازه نفت مسجد سلیمان که پس از چند رفت و برگشت با ضربه سر مهاجم این تیم یک موقعیت خطرناک به وجود آمد اما محسن زاده به زیبایی توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

دقیق ۴۹:ارسال بازیکنان هوادار از سمت چپ روی دروازه نفتی که بی حاصل بود و محسن زاده توپ را مهار کرد.

دقیقه ۵۰: اشتباه عجیب فراهانی که نزدیک بود کار دست تیم الهامی دهد!فراهانی هنگام دور کردن توپ اقدام به سایه زنی کرد و چیزی نمانده بود رنجبری توپ ربایی کند و دروازه هوادار را باز کند.

دقیقه ۵۳:باز هم پورقاز اقدام به پرتاب بلند توپ کرد و یک موقعیت خطرناک دیگر ساخته شد اما مدافعان نفت مقابل ضربه خطرناک مهاجم تیم هوادار ایستادگی کردند.
دقیقه ۶۲:مدافع هوادار از زمین خودی توپ بلندی را ارسال کرد و محمد جواد محمدی توانست توپ را کنترل کند و با یک ضربه چیپ تا آستانه گشودن دروازه نفت پیش رفت اما توپ با اختلافی کم به بیرون رفت.
دقیقه ۶۴: نریمان جهان در سمت چپ زمین نفتی‌ها صاحب توپ شد و از پشت محوطه جریمه شوت سنگینی را روانه دروازه فراهانی کرد که این دروازه‌بان در دو ضرب توپ را مهار کرد.

دقیقه ۷۰:محسن سفید چغایی از سمت راست تیم هوادار حرکت کرد و چند بازیکن را جا گذاشت و سپس در عرض زمین حرکت کرد و توپ را به پور محمد سپرد که شوت این بازیکن را محسن زاده مهار کرد.

دقیقه ۷۳: پاس عرضی نریمان جهان برای پیمان میری که او را در موقعیتی تک به تک قرار داد اما شوت میری از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: سعاد وفایی در سوت خود دمید و اعلام کولینگ برک کرد.

دقیقه ۸۷:ارسال بلند شجاعیان از زمین خودی که سرعت توپ زیاد بود و به مغانلو نرسید.

دقیقه ۸۸:علی محسن زاده به دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه کارت زرد گرفت.
دقیقه ۸۹: شوت سرکش نقی زاده از بالای دروازه هوادار بیرون رفت. قبل از شوت نقی زاده بازیکنان هوادار اعتقاد داشتند روی بازیکن تیمشان خطایی رخ داده است.
دقیقه ۹۰: عادل باباپور و میلاد فاندر از اعضای کادر فنی هوادار به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کردند.
دقیقه ۹۳:شوت سرکش فریبرز گرامی از چند متر جلوتر از نیمه زمین را محسن زاده در آغوش گرفت.

دقیقه ۹۴:سید پیمان میری در موقعیتی تک به تک قصد داشت به صورت چیپ دروازه فراهانی را باز کند که موفق نبود و دروازه‌بان هوادار توانست توپ را دفع کند.

📌 اتفاق ویژه:

اتفاق ویژه این بازی، اشتباه عجیب سعاد وفایی بود. داور این بازی در ۲۰ دقیقه ابتدایی دو بار به میلاد باقری کارت زرد داد اما او را اخراج نکرد.

🥇 بهترین بازیکن:

قطعا بهترین بازیکن مهاجری در این بازی، دروازه‌بان این تیم بود که توانست با نجات‌هایش مانع شکست نفت شود. محسن زاده در این بازی چند سیو زیبا داشت.

در تیم هوادار اما بابک مرادی بهترین بازیکن الهامی بود. او در دقیقه ۳۰ وارد زمین شود و روند بازی تیم هوادار را تغییر داد و خط حمله این تیم را راه انداخت.
مرادی روی گل هوادار هم نقش موثری ایفا کرد.

🔴حاشیه:

* قبل از شروع بازی دو تیم هوادار و نفت مسجد سلیمان از عکاسان تجلیل به عمل آمد.

* با این که قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار شود اما ۵۰ هوادار از هر تیم در ورزشگاه حضور دارند.

دیدگاه‌ها