کد خبر : 1839213 | 28 مرداد 1401 ساعت 19:22 | 115.8K بازدید | 19 دیدگاه

یحیی دست به ترکیب نزد؛

۱۱ بازیکن پرسپولیس در غیاب لوکادیا

یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای جدال با فولاد را مشخص کرد.

۱۱ بازیکن پرسپولیس در غیاب لوکادیا

به گزارش ورزش سه، تیم‌های پرسپولیس و فولاد از دقایقی بعد در حالی به مصاف هم خواهند رفت که یحیی برای این بازی ترکیب تیمش را تغییر نداده است.

برای این بازی نیز علیرضا بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت. گلر شماره یک سرخپوشان که در اصفهان موفق به کلین شیت برابر  ذوب آهن شد، حالا امیدوار است بار دیگر دروازه تیمش را این بار مقابل فولاد بسته نگه دارد.

نکته مهم اینکه در خط دفاعی همچنان زوج گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی برای پرسپولیس به میدان می‌روند؛ در جناح راست دانیال اسماعیلی‌فر حضور خواهد داشت و در سمت چپ همچنان احمدی نیمکت نشین است و علی نعمتی حضور خواهد داشت.

در خط هافبک پرسپولیس ارنج پنج نفره را استفاده می‌کند؛ زوج هافبک دفاعی با میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا پر خواهد شد و در‌ جناحین نیز سعید صادقی و مهدی ترابی حضور دارند. جلوتر از آنها سروش رفیعی مهره بازیساز پرسپولیس است.

در خط حمله برای دومین بازی متوالی مهدی عبدی نقش آفرینی خواهد کرد؛ مهاجم شماره ۱۶ پرسپولیس با توجه به غیبت یورگن لوکادیا امید اول گلزنی این تیم است.

1735776

* یورگن لوکادیا مهم‌ترین غایب پرسپولیس در این بازی است؛ او با لباس شخصی در ورزشگاه حاضر شده و در لیست ۲۰ نفره جایی ندارد.

* امید عالیشاه پس از یک بازی غیبت در لیست پرسپولیس قرار می‌گیرد و از روی نیمکت بازی را دنبال خواهد کرد.

* کمال کامیابی‌نیا در این دیدار نیز بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بندد؛ کاپیتان شماره ۱۱ پرسپولیس تنها بازمانده اولین لیست خرید ایوانکوویچ است.

* از بین خریدهای جدید پرسپولیس، گولسیانی، اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و سروش رفیعی بازیکنانی هستند که به میدان می‌روند و سایرین روی نیمکت حضور خواهند داشت.

* شرزود تمیروف مهاجم پرماجرای پرسپولیس که گفته می‌شود در لیست مازاد قرار گرفته این بازی هم روی نیمکت حضور دارد. شاید این آخرین حضور او در پرسپولیس باشد.

* تنها خارجی ترکیب پرسپولیس گئورگی گولسیانی است؛ شاید هواداران پرسپولیس انتظار داشتند امروز دقایقی هم به لوکادیا فرصت داده شود اما به نظر می‌رسد این خارجی گرانقیمت از بازی بعدی به لیست اضافه خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس برای بازی فولاد:
علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی عبدی

دیدگاه‌ها