کد خبر : 1839202 | 28 مرداد 1401 ساعت 17:59 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

تی‌تی‌ها تا تکمیل یادگار باید صبر کنند؛

استقبال از تراکتورِ بردیف در سکوت مطلق

تراکتور اولین بازی خانگی خود با هدایت بردیف را بدون حضور تماشاگر برگزار می کند.

استقبال از تراکتورِ بردیف در سکوت مطلق

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور فصل جدید را با هدایت قربان بردیف، سرمربی ترکمن-روس شروع کرد. این تیم در گام نخست با نتیجه دو بر یک مغلوب گل گهر در سیرجان شد و امروز به دنبال جبران این شکست در اولین  بازی خانگی است.

از آن جایی که پروسه تجهیز و ترمیم ورزشگاه یادگار امام هنوز به پایان نرسیده، تیم تراکتور طبق اعلام قبلی، چند بازی نخست خانگی خود از جمله بازی امروز (ذوب آهن) در فصل جدید را در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار می کند. مهمترین نکته برگزاری بازی در این ورزشگاه، بدون تماشاگر بودن آن است.

فراهم نبودن شرایط ورزشگاه شهید سلیمانی برای میزبانی از تماشاگران، دلیلی است که باشگاه تراکتور با اعلام آن، روز گذشته از برگزاری بازی با ذوب آهن بدون تماشاگر خبر داد. به این ترتیب از تیم فصل جدید سرخ پوشان، درست مثل فصل قبل، بدون تماشاگر در تبریز رونمایی خواهد شد.

این شرایط را ارطغرول ساغلام و دیگر مربیان تراکتور در عصر پاندمی کرونا نیز تجربه کردند. با باز شدن در ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران از اواسط فصل گذشته، تی تی ها هم به ورزشگاه برگشته و کمک حال ساغلام و تیمش شدند ولی تراکتور دوباره از این امتیاز محروم شده تا رونمایی از بردیف نیز در سکوت انجام شود. البته این محرومیت بر اساس محدودیت هایی است که ورزشگاه اختصاصی تراکتور دارد وگرنه از نظر قانونی امکان برگزاری بازی با حضور تماشاگر در تبریز وجود داشت.

دیدگاه‌ها