کد خبر : 1839048 | 27 مرداد 1401 ساعت 20:59 | 16.9K بازدید | 3 دیدگاه

توصیه سرمربی آمریکا به ستاره چلسی؛ به یونایتد نرو

درحالی‌که شایعات زیادی درباره انتقال کریستین پولیشیچ به منچستریونایتد مطرح است؛ سرمربی او در تیم ملی آمریکا می‌گوید پولیشیچ برای به‌دست آوردن جایگاه فیکس در چلسی خواهد جنگید.

توصیه سرمربی آمریکا به ستاره چلسی؛ به یونایتد نرو

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر نام کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، به عنوان یکی از هدفهای جدید منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات مطرح شد. گفته می‌شود این هافبک آمریکایی از نیمکت‌نشینی در چلسی ناراضی است و در آستانه جام جهانی تمایل دارد در تیمی بازی کند که فرصت بازی بیشتری در اختیارش بگذارد.

اما گرِگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، می‌گوید پولیشیچ برای به‌دست آوردن جایگاه خود در ترکیب یازده‌نفره اصلی توماس توخل خواهد جنگید و نیازی به انتقال به تیمی دیگر نخواهد داشت. صحبت‌های برهالتر می‌تواند نظر پولیشیچ را تغییر دهد و برای یونایتد خبر بدی تلقی می‌شود.

1736409

اریک تن‌هاخ که برای عبور از بحران به دنبال جذب چند مهره جدید است پولیشیچ را به عنوان یک خرید قرضی هدف گرفته است. اما چلسی به این راحتی قصد واگذاری ستاره آمریکایی را ندارد و دست‌کم به دنبال این است که 60 میلیون یورویی که در سال 2019 برای خرید او از بوروسیا دورتموند پرداخته بود؛ به‌دست بیاورد.

گرگ برهالتر در یک مصاحبه گفت:" پولیشیچ جنگنده است و خواهید دید که جایگاه مناسب خودش را به‌دست می‌آورد. او ممکن است الان بازیکن فیکس نباشد ولی هر سال اوایل فصل همین حرفها را می‌شنویم ولی در اواخر فصل کریستین بازیکن فیکس شده و همه تحسینش می‌کنند. او یک هافبک گلزن است؛ یک برنده ذاتی".

دیدگاه‌ها