کد خبر : 1838968 | 27 مرداد 1401 ساعت 13:55 | 18.9K بازدید | 7 دیدگاه

گراهام پاتر:

علاقه دارم روزی سرمربی تیم ملی انگلیس شوم

گراهام پاتر، سرمربی انگلیسی برایتون اعتراف کرد که دوست دارد روزی سرمربی تیم ملی انگلیس شود.

علاقه دارم روزی سرمربی تیم ملی انگلیس شوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم گراهام پاتر لیگ برتر این فصل را فوق العاده آغاز کرده است. آنها در هفته ابتدایی منچستریونایتد را شکست دادند و یک هفته بعد با نیوکاسل به تساوی رسیدند تا موفق به کسب چهار امتیاز شوند. برخی معتقدند سرمربی برایتون می تواند در آینده هدایت سه شیرها را بر عهده گیرد، اما گراهام پاتر مدعی شد اینگونه، فرصتِ تعامل روزانه با بازیکنان را از دست خواهد داد و این اتفاق چندان باب میلش نیست.

1736272

گراهام پاتر گفت: "من به دلیل شرایط فعلی، تا امروز به این اتفاق فکر نکرده ام. من فکر می کنم ما یک سرمربی بسیار بسیار خوب روی نیمکت تیم ملی انگلیس داریم و من از گرت ساوت گیت حمایت می کنم. معتقدم او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و شغل او یک کار واقعا چالش‌برانگیز است. وقتی برخورد مطبوعات را با بابی رابسون، گراهام تیلور، استیو مک‌لارن، کوین کیگان و برخی از نام‌های بزرگ و رفتاری که با آن‌ها شد؛ در نظر می‌گیرم، به سرعت می‌فهمم که اوضاع چگونه است. البته هدایت تیم ملی انگلیس یک افتخار بزرگ است و وقتی شما نماینده کشورتان هستید، شغل بسیار هیجان انگیزی خواهد داشت.

اما شما فرصت کار روزمره را دیگر نخواهد داشت. زمان تعامل دائمی با بازیکنان و مردم را از دست می‌دهید و چیزی که من واقعا در مربیگری خیلی دوست دارم، چالش کار روزانه و تعامل است. چگونه افراد برخی موارد با یکدیگر و گاهی اوقات علیه یکدیگر کار می کنند. چگونه با این موضوع کنار می آییم؟ این بخش جذاب از شغل مربیگری برای من، احتمالا از دست می رود و دیگر بازیکنان را به اندازه کافی نمی بینی."

دیدگاه‌ها