کد خبر : 1837774 | 20 مرداد 1401 ساعت 21:27 | 4.4K بازدید | 5 دیدگاه

سعی می کنم یادگاری خوبی به‌جا بگذارم

مهاجری: شاگردانم از قرار دادهای سنگین گذشتند

سرمربی نفت مسجدسلیمان امیدوار است مسئولین شهری به حمایت های خود ادامه بدهند.

مهاجری: شاگردانم از قرار دادهای سنگین گذشتند

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در کنفرانس خبری پیش از دیدار با مس کرمان در جمع خبرنگاران در خصوص اهدافشان گفت: خوشحالم که یک بار دیگر این فرصت در اختیار من گذاشته شد که در خدمت مردم خوب مسجدسلیمان، ایل بزرگ بختیاری، مردم دوست داشتنی و خونگرم و فوتبالدوست هستم. بعد از اینکه تیم ماندگار شد کار را زودتر شروع  کردیم. خدا را شکر آقای یزدی برگشت و توانستیم کار را سریع شکل بدهیم. تمرینات را شروع کردیم ولی تغییرات مان زیاد بود. با توجه به اینکه نگاه ما به فوتبال با نگرش دو همکار قبلی تفاوت داشت نیاز به تغییرات نسبتا بیشتر و غیرمتعارفی داشته باشیم و خدا را شکر توانستیم با کمک مجموعه باشگاه و آقای یزدی با بضاعتی که داریم تیم خوبی ببندیم. جا دارد از تمام بچه هایی که تمدید کردند و کسانی که دعوت ما را لبیک گفتند تشکر کنم‌. می دانم چقدر همه آنها می‌توانستند شرایط بهتری را از لحاظ مالی تجربه کنند. به مسجد سلیمان آمدم چون اهداف بزرگی داشتند، امیدوارم ما هم به گونه‌ای کار کنیم، حالا که آنها از قراردادهای سنگین گذشتند و با حداقل ها کنار آمدند بتوانیم به اهداف فوتبالی در پایان فصل برسیم.
وی ادامه داد: تنها نگرانی که نسبت به تیم داریم بازی‌های تدارکاتی کمی است که انجام دادیم. باید بیشتر بازی می کردیم چون تیم ما رفته رفته شکل گرفت ولی کارهای بدنی زیادی انجام دادیم. تیم ما با ۷۰ درصد آمادگی راهی مسابقات می شود و با گذشت سه هفته تیم می‌تواند به شرایط آرمانی برسد و امسال چگونه عمل کنیم که مشکلات سال گذشته را از نظر شرایط جدول و فوتبالی که بازی می کنیم نداشته باشیم. امیدوارم فوتبالی تماشاگرپسند همراه با نتیجه ارائه بدهیم.

1734212


سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: فوتبال همانند پازل است. یک قسمت من به عنوان مربی حضور دارم و یک قسمت بازیکنان هستند. امیدوارم مسئولان شهری همانطور که تا الان حمایت کردند دوباره ادامه بدهند. قطعا مشکلاتی داریم، باید تک تک مرتفع شود. اولین آن باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بود امروز تلاش مدیریت و هیئت مدیره محترم باشگاه و کمکی که یکسری از دوستان انجام دادند ختم به خیر شد و توانستیم یک خان را پشت سر بگذاریم. شهر مسجدسلیمان به لحاظ سخت افزاری نیاز به حمایت دارد، این جمله کاملاً کلیشه شده است. امیدوارم وقتی که داریم از اینجا می رویم یک یادگاری خوب بگذاریم. امسال سعی کردیم علاوه بر بازیکنان باتجربه  بازیکنان جوان با قراردادهای دو تا سه ساله اضافه کنیم تا مشکلات سال گذشته را نداشته باشیم و یک تیم همگون باشیم و رضایت خاطر هواداران را جلب کنیم.
وی در خصوص عدم حضور تماشاگران در دیدار با مس کرمان گفت: تماشاگر رکن اصلی فوتبال است به ویژه ما که به تماشاگر نیاز داریم از این قضیه محروم هستیم و این کار ما را سخت تر می کند. من فکر می کنم دلیلی که سازمان لیگ مطرح کرده قانع کننده نیست. به نظر من بهتر است صادقانه صحبت کنند تا اگر مشکلی است همه به رفع آن کمک کنیم. ۲۴ ساعت مانده به مسابقه بازی را بدون تماشاگر اعلام می کنند و ما که میزبان هستیم ضرر می کنیم. اگر هفته بعد بازی ها با تماشاگر باشد ظلم در حق تیم هایی است که هفته اول میزبان بودند و تماشاگر نداشتند. امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که اگر ظلمی هست ظلمی به جمع باشد. قطعاً نیمی از لیگ فردا ضرر می کنند که یکی از آنها نفت مسجد سلیمان است.
مهاجری در پایان در مورد دیدار با مس کرمان افزود: با تیم شناخته شده ای در فوتبال ایران بازی داریم. درست است مس بعد از چند سال به لیگ برتر آمد ولی استان کرمان پتانسیل  و سخت افزار خوبی  دارد. مس کرمان و رفسنجان و گل گهر  سیرجان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند. مس کادر فنی جوانی دارد که آقا فرزاد در راس آن شایستگی هایش را ثابت کرد . ما هم تلاش می کنیم ضمن احترام به شایستگی های آقای حسین خانی نتیجه لازم را بگیریم.

دیدگاه‌ها