کد خبر : 1837429 | 18 مرداد 1401 ساعت 18:36 | 22.9K بازدید | 9 دیدگاه

دی‌بروین: هالند اهمیتی به حرف شما نمی‌دهد!

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، مدعی شد ارلینگ هالند در ادامه فصل باز هم درخشان عمل خواهد کرد.

دی‌بروین: هالند اهمیتی به حرف شما نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، ستاره نروژی و 22 ساله منچسترسیتی، در اولین هفته لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی برابر وستهام ارائه داد و با دو بار گلزنی، مرد اول پیروزی تیمش لقب گرفت. کوین دی بروین که پاس گل دوم را به زیبایی ارسال کرد، اذعان داشت ستاره جدید سیتی به انتقادات اهمیتی نمی دهد و کار خودش را خواهد کرد.

کوین دی بروین گفت: "ما هیچ اهمیتی به حرف های دیگران نمی دهیم. البته اشتباهات همیشه در فوتبال رخ می دهد و گاهی اوقات شوخی هایی در این مورد نیز وجود دارد، اما ما سخت تلاش می کنیم و حتی اگر ارلینگ هالند هفته گذشته موفق به گلزنی نشد، اما چهار یا پنج بار خودش را در این شرایط قرار دارد. 

1733667

این بازیکن از اعتماد به نفس کافی برای گلزنی در ادامه فصل برخوردار است. ما به انتقادات اهمیتی نمی دهیم و شما می توانید هر چیزی که می خواهید را بگویید. اگر ارلینگ هالند در یک بازی گل نزند، تبدیل به بازیکن بدی می شود، اما اگر مثل بازی با وستهام دو بار دروازه حریف را باز کند، بازیکن فوق العاده ای خواهد شد.

شرایط در دنیای فوتبال اینگونه است. ارلینگ هالند در ترکیب قرار دارد تا با گلزنی های خود به تیم کمک کند، اما من فشار زیادی روی او نمی‌آورم. هر بازیکنان که قرار است در خط حمله بازی کند، چه ارلینگ باشد یا جولیان آلوارز، من سعی می کنم او را در موقعیت مناسب پیدا کنم. آمادگی تیم هنوز 100 درصد نیست و ما فقط چند بازی انجام داده ایم. مهاجمان تیم حرکت خواهند کرد و اگر من آنها را در موقعیت خوب پیدا کنم، موفق به گلزنی خواهند شد."

دیدگاه‌ها