کد خبر : 1837361 | 18 مرداد 1401 ساعت 11:34 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لهستان قربانی بازگشت ویلفرد لئون!

با بازگشت ویلفرد لئون به لیست تیم ملی لهستان، بارتوش بدنورژ فرصت حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد.

ستاره لهستان قربانی بازگشت ویلفرد لئون!

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره حضور یا غیبت ویلفرد لئون در رقابت‌های قهرمانی جهان به یک معمای بزرگ تبدیل شده است. این بازیکن طی روزهای اخیر در تمرینات تیم ملی والیبال لهستان حاضر بوده اما همچنان رسیدن او به مسابقات قهرمانی جهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

لئون اخیرا درباره احتمال رسیدن به مسابقات قهرمانی جهان گفته بود: من خیلی نمی‌توانم به بدنم فشار بیاورم بنابراین در صورتی‌که در مسابقات ابتدایی از اول به میدان نروم می‌توانم در کنار تیم حضور داشته باشم. البته اگر مدت زمان بیشتری برای ریکاوری در اختیار داشتم شرایط بهتر بود اما با همه این تفاسیر فکر می‌کنم که می توانم از مرحله یک چهارم نهایی تیم را همراهی کنم. من همه سعی و کوشش خود را به کار می گیرم که در قهرمانی جهان حضور داشته باشم اما همه چیز به تصمیم مربی بستگی دارد و من به آن احترام می‌گذارم.

در همین راستا روز گذشته لیست تیم ملی والیبال لهستان برای رقابت‌های قهرمانی جهان اعلام و بالاخره مشخص شد که ویلفرد لئون در این مسابقات تیم نیکولا گربیچ را همراهی خواهد کرد. اما حضور لئون در این لیست برای یکی از قدرتی‌زن‌های لهستان گران تمام شد چرا که بارتوش بدنورژ در لیست اعلام شده حضور ندارد. بازیکنی که اتفاقا در لیگ ملت‌ها عملکرد خوب و قابل قبولی داشت اما بازگشت لئون باعث خط خوردن او شد.

دیدگاه‌ها