کد خبر : 1835674 | 06 مرداد 1401 ساعت 15:24 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل به خودی فرومس علیه آمار تاریخی؛

فینال زنان اروپا - آلمان تیمی که گل نمی‌خورد مگر ...

دروازه‌بان باتجربه تیم فوتبال زنان آلمان نتوانست رکورد استثنایی خود در زمینه کلین‌شیت را حفظ کند.

فینال زنان اروپا - آلمان تیمی که گل نمی‌خورد مگر ...

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال زنان آلمان شب گذشته در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های یورو 2022 به مصاف تیم ملی زنان فرانسه رفت؛ شاگردان ماریتنا در تیم ملی آلمان در شرایطی به این مرحله رسیدند که یک رکورد ویژه و استثنایی کسب کرده بودند و آن‌هم رکورد بسته نگه داشتن دروازه‌شان بود.

آلمانی‌ها مرحله گروهی را با 3 کلین‌شیت و 9 گل زده و صعودی قاطعانه به پایان بردند و در مرحله یک چهارم‌نهایی نیز توانستند با برتری 2-0 از سد اتریش عبور کنند تا با 11 گل زده و بدون دریافت گل و 4 کلین‌شیت به مرحله نیمه‌نهایی برسند.

مِرله فرومس سنگربان 27 ساله تیم ملی آلمان بعد از 4 کلین‌شیت، شب گذشته ماموریت دشواری در مقابل فرانسه داشت و یاران او در تیم ملی فوتبال زنان آلمان موفق شدند در دقیقه 40 به گل برتری برسند تا در یک‌ قدمی فینالیست شدن قرار بگیرند اما پیش از اتمام نیمه نخست، اشتباه فرومس، تیم آلمان را به دردسر انداخت.

شوت سرکش دیانی در دقیقه 44 به تیرک دروازه آلمان برخورد کرد و بعد از برخورد به دروازه‌بان آلمان به درون دروازه رفت تا بعد از 404 دقیقه کلین‌شیت، اولین گل خورده تیم ملی فوتبال زنان آلمان در یورو 2022 به ثبت برسد و دروازه آن‌ها نیز باز شود تا رکورد ویژه و استنثایی فرومس با گل‌به‌خودی‌اش از دست برود.

البته آلمانی‌ها با درخشش الكساندرا پوپ نیمه دوم بازهم به گل رسیدند تا مسافر فینال رقابت‌های یورو 2022 شوند و باید دید در مسابقه فینال آیا فرومس موفق به کلین‌شیت خواهد شد تا یورو را با حداقل گل خورده به پایان ببرد یا خیر.

دیدگاه‌ها