کد خبر : 1835499 | 05 مرداد 1401 ساعت 11:07 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

من هم ثبت نام کردم چرا مرا نادیده‌ می‌گیرید؟

گفت‌وگو با نامزد ناشناخته ریاست فدراسیون فوتبال

مسعود حیدرزاده معتقد است که در مناظره نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال حق او ضایع شده است.

گفت‌وگو با نامزد ناشناخته ریاست فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مناظره بین چند نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران حواشی بسیاری داشت. فارغ از اتفاقات و حواشی مربوط به خود برنامه، خارج از آن هم حرف و حدیث‌هایی را شاهد بودیم. یکی از این موارد مربوط به نامزدی است که نسبت به دعوت نشدنش به برنامه گلایه داشت. مسعود حیدرزاده، جوان ترین نامزدی که برای ریاست فدراسیون نام نویسی کرده، به مناظره‌ای که شش نامزد در آن حضور داشتند، دعوت نشد. 
او در گفت‌وگو با خبرنگار ما گلایه های خود را این گونه شروع کرد:اسم رسانه ملی روی آن است و متعلق به مردم است. ما به هر کسی گفتیم که جوانیم به خودباوری رسیدیم و می خواهیم وارد عرصه شویم، جواب این بود که بگذارید بعد از تایید صلاحیت چون در این صورت تبلیغ یک کاندیدای مدنظر می شود. با این وجود فقط من نبودم و نمی دانم چطور برخی دعوت شدند که اصلا فرایند ثبت نام را کامل طی نکرده‌اند.

حق من در مناظره ضایع شد
او در ادامه افزود: من با شخص خاصی مشکل نداشتم و بهتر بود همه باشیم و در مورد طرح های خود صحبت کنیم. ناراحتی من این است که در برنامه مناظره حضور نداشتم. حقی که برای من بود، ضایع شد. وقتی گفتند که یک جوان وارد شده فکر کردم منم؛ چون از شش سالگی فوتبال را شروع کردم و در همه عرصه های آن فعالیت کرده ام. در عرصه مربیگری نسبتا موفق شدم و به لیگ رسیدم. سرمربی تیم ملی دانشجویان بودم. در عرصه مدیریت هم 11 سال سابقه مدیریت من توسط کمیته بدوی تایید شده است.

با این نفرات فوتبال معلول می‌ماند!
مربی فصل گذشته تیم ماشین سازی تبریز معتقد است که فوتبال با نفرات امتحان پس داده معلول خواهد ماند. او با انتقاد دوباره از بی توجهی رسانه ها تاکید کرد: هنوز هیچ نامه‌ای به دست هیچ نامزدی نرسیده است. پس همه باید یکسان دیده می شدند. من باید به رسانه ها التماس کنم که مرا هم روی خط بیاورید؟ انسان ها نزد خدا برابر هستند. اگر قرار باشد از همین الان جوانان را نبینند و افرادی که سنی از آنها گذشته و می توانند مشاوران خوبی باشند فقط مورد توجه باشند، فوتبال همین گونه معلول می ماند! من اصلا نمی خواهم رییس فدراسیون باشم! جوان های زیادی این مملکت را نجات داده‌اند ولی الان که حرف پست و مقام است، فراموش شده‌ایم. رسانه ها باید عدالت را رعایت کنند. البته باید بدانند جوانی که به خود باوری رسیده و می خواهد تغییر ایجاد کند، من هستم.

از زمان کفاشیان دوست داشتم در فدراسیون باشم ولی...
ما اسمی برای خودمان داریم ولی به اندازه رییس فدراسیون نیست. من به دنبال کرسی AFC هستم. اگر می خواهم رئیس AFC باشم باید از همین حالا شروع کنم. امروز من باید رییس فدراسیون شوم تا این مهم رقم بخورد. مطمئن باشید که تا 45 سالگی به آن می رسم. کسی برای من برنامه ننوشته و برنامه ای که ارائه کردم حاصل تجربه هایی است که خودم کسب کرده ام. من از جنس فوتبال هستم و کسی سفارشم را نکرده است. من از زمان آقای کفاشیان دوست داشتم در فدراسیون کار کنم. همیشه طرح های من را دیده اند ولی وقتی آمدم بیرون مطمئن هستم که گفته‌اند این ایده آل گراست و طرح ها قابلیت اجرایی ندارد. ولی این طرح ها قطعا قابلیت اجرا دارند. با این زوری که برای رای جمع کردن و ثبت نام انجام داده ام می توانستم یک کمیته را در دست بگیرم ولی هدف بزرگتری دارم.

از هر پنج امضا عکس دارم مگر اینکه فیک باشند
کمیته بدوی بررسی ها خود را انجام داده و طی همین روزها باید یک نامه به ما بدهند. در این نامه نوشته شده که نقص پرونده شما چیست. من جزو کسانی هستم که پرونده ام کامل است. البته شاید هم نقص هایی داشته باشم ولی هر 5 عضوی که نامه من را امضا کردند، عکس آن را ارسال کردند. مگر این که عکس فیک فرستاده شود! اعتراض من به این است که می گویند شش نامزد و نمی گذارند اسمی از من باشد. دیگر نامزدها آمدند طرح های خود را گفتند و رفتند و من جا ماندم! در حالی که می خواستم در برنامه حضور داشته باشم و فقط برنامه هایم را بگویم. مجموع این، می شد 15 دقیقه که زمان زیادی نمی برد. برای طرحی که دارم خیلی زحمت کشیدم. بعد از اینکه نتوانستم بازی کنم و در این عرصه موفق شوم، مربیگری کردم و هر سوالی که در مورد فوتبال پایه و پیشرفته از من بپرسید بهترین جواب را دارم.

دیدگاه‌ها