کد خبر : 1835420 | 04 مرداد 1401 ساعت 19:05 | 28.1K بازدید | 7 دیدگاه

سانتیاگو سولاری:

هر جا می‌روم نماینده رئال مادرید هستم

سانتیاگو سولاری، سرمربی سابق رئال مادرید علاقه زیادی به کارلو آنچلوتی، مرد موفق این فصل باشگاه اسپانیایی دارد.

هر جا می‌روم نماینده رئال مادرید هستم

به گزارش "ورزش سه"، سانتیاگو سولاری در یک مقطع کوتاه مدت در سال 2019 هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت، اما نتایج او اصلا راضی کننده نبود و این سرمربی آرژانتینی و جوان خیلی زود جای خود را به زین الدین زیدان داد. حالا سانتیاگو سولاری در مصاحبه ای مدعی شد هرگز خودش را جدا از رئال مادرید نمی بیند و همیشه احساس می کند سفیر این باشگاه محسوب می شود.

سانتیاگو سولاری گفت: "اگر با کارلو آنچلوتی کار می کردم فقط به حرف های او گوش می دادم. من کارلتو را خیلی خوب نمی شناسم، چند بار با او ملاقات کرده ام و احتمالا این اتفاق زمانی رخ داده که من در تیم جوانان مربیگری می کردم و آنچلوتی در تیم اصلی. من علاقه شخصی زیادی به کارلتو دارم و او مردی با درایت و باهوش است. من دوست دارم به حرف های آنچلوتی گوش کنم. 

1386025

یک سرمربی باید تلاش کند بهترین کار ممکن را برای باشگاه تحت هدایت خود در لحظه انجام دهد و شرایط در رئال مادرید همیشه اینگونه پیش رفته است. به همین دلیل است که ما 14 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داریم و همیشه در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی بعدی هستیم.

احتمال بازگشت به رئال مادرید؟ من هرگز این باشگاه را ترک نکرده ام و همیشه احساس می کنم در رئال مادرید هستم. دو سال به عنوان سفیر این باشگاه فعالیت کردم و هنوز هم هر جایی که می روم احساس می کنم نماینده ای از باشگاه رئال مادرید محسوب می شود."

دیدگاه‌ها