کد خبر : 1833864 | 25 تیر 1401 ساعت 21:35 | 24.6K بازدید | 10 دیدگاه

در غیاب لواندوفسکی؛ مانه، ستاره اول تمرین بایرن(عکس)

اولین تمرین بایرن مونیخ در حضور هواداران، امروز بدون حضور لواندوفسکی برگزار شد. سادیو مانه در غیاب او ستاره اول تمرین بود و با تشویق ممتد هواداران روبه‌رو شد.

در غیاب لواندوفسکی؛ مانه، ستاره اول تمرین بایرن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ، آلیانز آرنا، امروز آماده شده بود تا شاهد برگزاری اولین تمرین بایرن مونیخ در حضور تماشاچیان باشد.

بایرن مونیخ در روزهای اخیر تمرینات خود را در مجموعه تمرینی خود، واقع در سبنر اشتراسه، آغاز کرده بود. مراسم امروز اما در واقع به نوعی معرفی بازیکنان جدید باشگاه به هواداران بود که در آلیانز آرنا انجام شد.

1727793

هوادارانی که در این مراسم حضور داشتند برای اولین بار فرصت یافتند که ستاره‌های تازه تیم‌شان را از نزدیک تماشا کنند. ستاره‌هایی مثل سادیو مانه، مزروعی و گراونبرخ هم برای اولین بار با فضای استادیوم آلیانز آرنا آشنا شدند. استادیومی که از این پس خانه جدید آنها خواهد بود.

اما از میان همه بازیکنان جدید بایرن مونیخ، بیشترین نگاه‌ها متوجه سادیو مانه بود. ستاره سنگالی که امسال تابستان از لیورپول به بایرن پیوست، ستاره اول این جلسه تمرینی بود. هواداران هر زمان که سادیو مانه صاحب توپ می‌شد به تشویق او پرداختند تا نشان دهند از خرید او راضی و خوشحالند.

1727794

لواندوفسکی که امروز اعلام شد بایرن با جدایی‌ او و پیوستنش به بارسلونا موافقت کرده در این جلسه تمرین عمومی حضور نداشت.

دیدگاه‌ها