کد خبر : 1833460 | 22 تیر 1401 ساعت 20:20 | 20.5K بازدید | 1 دیدگاه

سفرهای اروپایی مدیران یونایتد برای قطعی کردن خریدها

مدیران منچستریونایتد برای قطعی کردن خریدهای تابستانی باشگاه تور اروپایی خود را آغاز کردند.

سفرهای اروپایی مدیران یونایتد برای قطعی کردن خریدها

به گزارش "ورزش سه"، ریچارد آرنولد، رئیس باشگاه منچستریونایتد، و جان مورتا، مدیر فوتبال این باشگاه این روزها در یک تور اروپایی به سر می‌برند تا خریدهای تابستانی مد نظر اریک تن‌هاخ، سرمربی جدیدشان را قطعی کنند.

آرنولد و مورتا که در چند روز اخیر در شهر بارسلون به سر می‌بردند، امروز شهر کاتالان را به مقصد شهر دیگری در قاره اروپا ترک کردند. مدیران باشگاه یونایتد برای قطعی کردن خرید فرانکی دی‌یونگ از بارسا به این شهر اسپانیایی سفر کرده بودند. این دو روز دوشنبه به بارسلون رسیدند و مذاکرات با مدیریت بارسا را آغاز کردند. با وجود رسیدن دو طرف به توافق، انتقال دی‌یونگ هنوز نهایی نیست چرا که این بازیکن هنوز موافقت نهایی خود را اعلام نکرده است.

1724800

هدف بعدی مدیران یونایتد، لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس است. به نظر می‌رسد مقصد بعدی دو مدیر باشگاه انگلیسی، شهر آمستردام باشد. اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی آژاکس، رابطه صمیمی‌ای با مارتینز دارد و این مدافع آرژانتینی پیش از این گفته بود که بی‌صبرانه منتظر پیوستن به سرمربی سابق خود است.

1727183

منچستریونایتد تا این لحظه تنها یک خرید رسمی در نقل و انتقالات تابستانی داشته و به همین دلیل است که قطعی کردن هدفهای بعدی برای این تیم بسیار جدی است. شیاطین سرخ تا این لحظه تنها قرارداد تایرل مالاسیا را رسمی کرده‌اند. او از باشگاه فاینورد به یونایتد پیوست.

دیدگاه‌ها