کد خبر : 1833271 | 21 تیر 1401 ساعت 20:00 | 28.3K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره آرژانتینی آژاکس در یک‌قدمی اولدترافورد

با کاهش علاقه آرسنال به جذب لیساندرو مارتینز، ستاره آرژانتینی آژاکس، حالا احتمال انتقال او به یونایتد بیش از پیش شده و لیساندرو به زودی به خواسته خود خواهد رسید.

ستاره آرژانتینی آژاکس در یک‌قدمی اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر مشخص شده بود که دو باشگاه انگلیسی آرسنال و منچستریونایتد برای جذب لیساندرو مارتینز، مدافع آرژانتینی آژاکس، تلاش می‌کنند. وبسایت گل مدعی است در روزهای اخیر علاقه آرسنال به جذب مارتینز کاهش یافته و حالا انتقال او به یونایتد قطعی به نظر می‌رسد.

1723699

این برای مدافع ملی‌پوش آرژانتینی خبر خوبی است چرا که مارتینز به صراحت گفته بود تمایل دارد به اولدترافورد برود تا بار دیگر زیر نظر مربی سابقش، اریک تن‌هاخ، بازی کند.

مارتینز در سال 2019 از آرژانتین به هلند آمده و به آژاکس پیوست. در تابستان جاری، باشگاه هلندی چندین پیشنهاد آرسنال و یونایتد برای خرید او را رد کرد چرا که معتقد بود ارزش این مدافع آرژانتینی بیشتر از چیزی است که دو باشگاه انگلیسی پیشنهاد می‌دهند.

بر اساس گزارشها آژاکس خواهان دریافت پیشنهادی 50 میلیون یورویی است. تا کنون نه آرسنال و نه یونایتد حاضر نشده‌اند با این رقم درخواستی آژاکس موافقت کنند. آخرین پیشنهاد آرسنال که رد شده یک پیشنهاد 40 میلیون یورویی به‌علاوه 5 میلیون الحاقات بوده ولی آژاکس حاضر به قبول آن نشده است.

وبسایت گل مدعی است آرسنالی‌ها از سرسختی آژاکس سرخورده شده و قصدی برای ارائه پیشنهاد جدید ندارند. به این ترتیب فرصت برای منچستریونایتد مهیا خواهد شد تا با ارائه یک پیشنهاد جدی، فرصت طلایی جذب مدافع آرژانتینی را امتحان کند.

دیدگاه‌ها