کد خبر : 1833194 | 21 تیر 1401 ساعت 12:17 | 1.6K بازدید | 1 دیدگاه

همه ما مدیون مجتبی حسینی هستیم

کرمانشاهی: پیکان امسال بیشتر پُز جوانانش را می‌دهد

دروازه‌بان پیکان اعتقاد دارد تیمش در فصل جدید لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

کرمانشاهی: پیکان امسال بیشتر پُز جوانانش را می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجد کرمانشاهی، در گفت و گو با خبرنگار ما درباره شرایط پیکان قبل از شروع لیگ برتر بیست و دوم بیان کرد: پیکان اولین تیمی بود که تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر شروع کرد. با تدابیر کادرفنی تمرینات و بازی های تدارکاتی مناسبی برای تیم مهیا شده است. برنامه مدونی برای آماده سازی داریم. اگرچه این دوران واقعا برای بازیکنان سخت است، اما باید به بهترین شکل خود را برای شروع لیگ آماده کنیم. من چند سال در تمرینات پیش فصل آقای حسینی حضور داشتم، آقا مجتبی واقعا کارش را بلد است و متنوع‌ترین تمرینات را برای بازیکنان در نظر می‌گیرد. انشاالله همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم لیگ را به بهترین شکل ممکن شروع کنیم.

او درباره اینکه شاکله تیم پیکان را در لیگ بیست و دوم هم نفرات جوان تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: سیاست باشگاه پیکان در سال‌های گذشته جوانگرایی بوده و فکر می‌کنم مزد این کار را هم گرفته است. بازیکنان متعددی از پیکان به فوتبال ایران معرفی شدند و این بازیکنان جوان آینده‌ای روشن در پیش دارند. نفرات زیادی پارسال در ترکیب پیکان به میدان رفتند که زیر 23 سال و حتی 21 سال بودند. آنها برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفتند و حالا علاوه بر اینکه این نفرات حفظ شده‌اند، بازیکنان جوان دیگری نیز به تیم اضافه شدند. به همین خاطر فکر می‌کنم پیکان امسال بیشتر از فصل گذشته بتواند پُز جوانان خود را بدهد.

1726767

دروازه‌بان پیکان ادامه داد: بازیکنان پیکان واقعا مدیون آقای حسینی هستند. آقامجتبی به همه ما کمک های زیادی انجام داده و قدردان زحماتش هستیم. جو تیم ما بسیار صمیمانه است و این به خاطر رفتار آقای حسینی است. او و کادرفنی جو بسیار خوب و مثبتی ایجاد کردند و انشاالله امسال بتوانیم با کسب نتایج خوب جواب اعتماد ایشان و مدیریت باشگاه را بدهیم.

کرمانشاهی در پایان افزود: پیکان امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ما یک تیم با انگیزه هستیم که با دوندگی بالا توانایی هایمان را پارسال مقابل تیم های بزرگ لیگ نشان دادیم. انشاالله بدشانسی نیاوریم. جا دارد از کادرفنی و به خصوص آقای رسول زمانی مربی گلرهای پیکان هم تشکر کنم که برای دروازه‌بان‌ها وقت می‌گذارند. امیدوارم همه با هم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها